Neonz Skrevet August 21, 2009 Share Skrevet August 21, 2009 va synns dere om finn annonsen min? http://www.finn.no/finn/car/object?finnkode=18676487 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
todleif Skrevet August 21, 2009 Share Skrevet August 21, 2009 Litt dårlige interiørbilder. Du kan stå utanfor framdørene og ta bilder inn i bilen. Er alltid greit å ta bilde av førerstolen. Den blir jo mest slitt. So har du litt skrivefeil og det er nok lurt å ha litt mellomrom i teksten. Det er mange som har dysleksi, so skrivefeil er ikkje so farligt for min del. Men med litt mellomrom av og til, blir teksten ein del enklare å lese. Eg skal prøve å endre teksten din littegrann: Beskrivelse Vurderer å selge godbilen min. Mye nytt, nylakkert med blue halo flakes. Styrekuler og filteret i kassen er nylig byttet. Nivå regulering er nyligt fikset. (byttet dempere) Nye fremskjermer og 4 nye dører. (pga rust) Bilen er importert i 2000 og bakseter følger med. (minus nakkestøtter) All rust er sandblåst, grunnet og tectylert. Bilen har 2 elektriske feil. Sikringen til det elektriske setet ryker ved innstilling og cruicekontrollen virker ikkje. Dvd spilleren følger med. Den har handsfree tilkobling via blåtann. Tok meg litt friheiter med kor mange dører du har bytta og grunnen til det Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Neonz Skrevet August 21, 2009 Forfatter Share Skrevet August 21, 2009 takker så meget!!:D Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Neonz Skrevet August 27, 2009 Forfatter Share Skrevet August 27, 2009 bump.. kom med bud? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Zibiri Skrevet August 27, 2009 Share Skrevet August 27, 2009 Faen at alle deilige 5serier skal være automat. Trodde BMW for 17 år siden at det bare var late gubber som ville kjøre 5-serie? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Jesse Skrevet August 28, 2009 Share Skrevet August 28, 2009 Gamle bilen min jo Zibri: Hva bmw trodde er vel egentlig uvesentlig, da kunden bestemmer hva slags utstyr man vil ha. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Neonz Skrevet September 3, 2009 Forfatter Share Skrevet September 3, 2009 bilen blir solgt for 70 tusen i morgen.. viss noen andre byr meg mer så får di ann.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg