maurtin Skrevet August 21, 2009 Skrevet August 21, 2009 Hei der. har 1 stk M-tech frontfanger og 1 stk M-tech bakfanger med diffusor til salgs, de er lakkert i en blåfarge. Hvorvidt fangerene er orginale vet jeg ikke. De skal være i bra stand uten sprekker etc. De står for øyeblikket på bil og ingen antydning til dårlig passform. kan legge ut bilder imårgen når jeg skal skru dem av. Har også nye, ubrukte, ulakkert sideskjørt som skal være av god passform sett bort ifra at de er 4mm for lange. Medfølger barremaler, propper og skruer osv. Til slutt har jeg apex senkefjærer 40/40 med tuv papirer som har stått på en 320 coupe. Passer E36 (coupe og sikkert andre) med seksermotor, produsert etter juni 1992. alt dette gjelder altså E36. Frontfanger: 1600kr inkl frakt + evt 300 for grøftelys med fester Bakfanger m/ diffusor: 1500kr inkl frakt Sideskjørt m/ alt av borremal, skruer etc: 900kr inkl frakt Senkefjører: 400 inkl frakt samlet: 4000 inkl frakt! er også åpen for bud. mvh Martin PS: Kan levere på strekningen/rundt Måløy-Hareid-Ålesund-Ørsta-Volda-Vanylven
maurtin Skrevet August 22, 2009 Forfatter Skrevet August 22, 2009 Det viser seg at delene er av plast og tilsynelatende orginal BMW. Lakken er dårlig, men ingen skader på fangere bortsett fra litt riper her og der. kom med bud Om noen trenger noe annet fra en 318 sedan så skrik ut. NB: bilen skal være kjørbar etter at delen er plukket av
maurtin Skrevet August 22, 2009 Forfatter Skrevet August 22, 2009 Ene festet er noe knekt, men må avvente litt da jeg muligens har kjøper på frontfanger inkl tåkelys
maurtin Skrevet August 23, 2009 Forfatter Skrevet August 23, 2009 har også sort/grått leatherlook for de som har stygge seter i bilen sin...
maurtin Skrevet August 23, 2009 Forfatter Skrevet August 23, 2009 da er frontfanger, grøftelys og bakfanger solgt
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå