SSM Skrevet August 21, 2009 Share Skrevet August 21, 2009 Sleger opp et bar bilder fra Våler i Juli. Dersom det er noen her inne som knippset bilder av den så er det bare å slenge opp Håper de faller i smak. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Eng1 Skrevet August 21, 2009 Share Skrevet August 21, 2009 Nydelig e30 M3. Man blir aldri lei av disse bilene. Den var ufattelig strøken. Gratis med nydeli bil. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Torek Skrevet August 21, 2009 Share Skrevet August 21, 2009 Herlig bil Larsen! Kunne virkelig tenkt meg denne her og btw: "ett par" = 2 stk, hehehehehe Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
SSM Skrevet August 21, 2009 Forfatter Share Skrevet August 21, 2009 Herlig bil Larsen! Kunne virkelig tenkt meg denne her og btw: "ett par" = 2 stk, hehehehehe Hehe, ei fjør blir til mange høns vet du Prisen er forøvrig 1.plass Meguiars Show and Shine. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
e30 tic Skrevet August 21, 2009 Share Skrevet August 21, 2009 det var du som fekk den m3 en din lakkert var det ikkje? lakkert "lokalt"?? ekstremt strøken bil du har! fin farge. skuffende du ikkje va på autoslalom i hgsd. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
EirikL Skrevet August 21, 2009 Share Skrevet August 21, 2009 Umulig å bli lei av å se på den bilen. Meget flott bil. Det tok en stund før jeg ble dus med fargen, men de beste tingene er ofte de som det tar en stund å like, er det ikke? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
SSM Skrevet August 21, 2009 Forfatter Share Skrevet August 21, 2009 det var du som fekk den m3 en din lakkert var det ikkje? lakkert "lokalt"??ekstremt strøken bil du har! fin farge. skuffende du ikkje va på autoslalom i hgsd. Hehe, det er farge på den så den er vel lakkert Nei min bil er lakkert på østlandet et sted. Jeg droppa det forrige slalom for tannstanga mi er gått åt skogen. Fikk ny i posten i dag, så blir litt skruing i helga håper jeg. Men slik det ser ut på været så kan det bli lenge til prøvekjøring Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
e30 tic Skrevet August 21, 2009 Share Skrevet August 21, 2009 det var du som fekk den m3 en din lakkert var det ikkje? lakkert "lokalt"??ekstremt strøken bil du har! fin farge. skuffende du ikkje va på autoslalom i hgsd. Hehe, det er farge på den så den er vel lakkert Nei min bil er lakkert på østlandet et sted. Jeg droppa det forrige slalom for tannstanga mi er gått åt skogen. Fikk ny i posten i dag, så blir litt skruing i helga håper jeg. Men slik det ser ut på været så kan det bli lenge til prøvekjøring bare eg som innbillte meg at den var mer shabby når du fekk den, og at du lakka den osv. var bare det eg lurte på Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
SSM Skrevet August 21, 2009 Forfatter Share Skrevet August 21, 2009 det var du som fekk den m3 en din lakkert var det ikkje? lakkert "lokalt"??ekstremt strøken bil du har! fin farge. skuffende du ikkje va på autoslalom i hgsd. Hehe, det er farge på den så den er vel lakkert Nei min bil er lakkert på østlandet et sted. Jeg droppa det forrige slalom for tannstanga mi er gått åt skogen. Fikk ny i posten i dag, så blir litt skruing i helga håper jeg. Men slik det ser ut på været så kan det bli lenge til prøvekjøring bare eg som innbillte meg at den var mer shabby når du fekk den, og at du lakka den osv. var bare det eg lurte på Den var shabby i forhold til hvordan den er nå. Men den var lakkert for ca 1 år siden før jeg henta den. Er ikke fornøyd med lakkjobben på den så drømmer om å få lakkert den på ny en gang Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
JonasD Skrevet August 21, 2009 Share Skrevet August 21, 2009 Denne er for strøken! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
E30Frelst Skrevet August 22, 2009 Share Skrevet August 22, 2009 Denne er sex, i øya mine <3 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Simen! Skrevet August 22, 2009 Share Skrevet August 22, 2009 Herlig bil Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Turbo-Tommy Skrevet August 22, 2009 Share Skrevet August 22, 2009 Strøken M3. Blir ikke mer rett enn det der. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Dr_S Skrevet August 22, 2009 Share Skrevet August 22, 2009 Likte den standen der jeg...er det noen du kjenner som jobba der eller? Leter etter slikt Megs flagg, hehe Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Nøstbakken Skrevet August 22, 2009 Share Skrevet August 22, 2009 Er vel ein av dei fineste bilen heima på øya !! Viss ikkje den fineste !! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå