Jump to content

0 gnist hjelp!

SpiderPig
 Share

Recommended Posts

tok motorvask i dag, så stoppa den etterpå, da var rotoren i fordelern gåen, skifta den, så funka den i 5km, så stoppa den igjen. nå har jeg sjekka alt, å sjønner ingenting.. motoren går på starteren, men 0 gnist, coilen får ikke strøm heller.. noen som har hatt samme problem? eller vet hva som er galt?

kan være veivsensor eller kamsensor.. vet du om den får bensin da? sjekk om det kan være en kortslutning forårsaket av vann eller noe på koblingen til en av de sensorene..

jeg har problemer med å finne kamsensor å veivsensor.. er en m10 motor dette.. er de innom dekslene?

kan være veivsensor eller kamsensor.. vet du om den får bensin da? sjekk om det kan være en kortslutning forårsaket av vann eller noe på koblingen til en av de sensorene..

jeg har problemer med å finne kamsensor å veivsensor.. er en m10 motor dette.. er de innom dekslene?

jeg vet desverre ikke hvordan det er på denne motoren, men på min så er koblingene helt i fremkant på toppen under et lite plastdeksel, og sensoren sitter jo nede vet hjulet på veiva, mens den andre sitter rett inn mot kjedehjulet på toppen.

hvis du skal se om de fungerer så kan du måle hvor mange ohm de er på.. på min bil er den ene på 600ohm og den andre på 1200ohm