cheron Skrevet August 21, 2009 Share Skrevet August 21, 2009 340 000 km Eu til oktober 2010 Dette er byttet i forbindelse med eu i 2008; nye dempere i fjor høst, bremseskiver bak, bakre eksos, fremre eksos. Ikke hull i seter foran. Ett lite i baksete. Delt, nedfallbar baksete, matt i lakken da den aldri har stått i garasje, noen lakkroser her og der. Ikke noe alvorlig rust. Alufelger på sommer og vinter 17000,- /bud PM for mer info Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
///MPower Skrevet August 22, 2009 Share Skrevet August 22, 2009 hvor står denne bilen? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
cheron Skrevet August 22, 2009 Forfatter Share Skrevet August 22, 2009 Andebu.. Men jeg kan møte deg i Kongsberg. Da jeg ser du bor i Bergen. Så sparer du noen kilometer Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
kbteknik Skrevet August 23, 2009 Share Skrevet August 23, 2009 priside? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
cheron Skrevet August 23, 2009 Forfatter Share Skrevet August 23, 2009 Har satt den til 17 som utgangspunkt. ...... men..... selges for 15 til førstemann som kommer på trappa mi med penger... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
cheron Skrevet August 23, 2009 Forfatter Share Skrevet August 23, 2009 Hører stadig at rene biler selger... Så jeg brukte søndagen til å vaske og rense bilen innvendig da det er der den er finest Har også montert lista på døra som manglet samt fikset grøftelysa.. Fremdeles til salgs; Men NUH skal jeg ut på tur med mc'n! Fortsatt god helg! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Tsbusa Skrevet August 23, 2009 Share Skrevet August 23, 2009 Andebu ja, hvor er det mer nøyaktig? Hvordan stand er motoren i? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
cheron Skrevet August 23, 2009 Forfatter Share Skrevet August 23, 2009 Andebu ja, hvor er det mer nøyaktig?Hvordan stand er motoren i? Det er i Vestfold. Motoren er i meget bra stand vil jeg påstå. Har aldri fusket eller stoppa de 2 åra jeg har hatt bilen. Bruker ikke noe mer olje en en dieselbil skal. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
cheron Skrevet August 24, 2009 Forfatter Share Skrevet August 24, 2009 Starta som ett skudd og fikk meg på jobb i dag også. God bil til tross for trist lakk... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Luftwaffel Skrevet August 25, 2009 Share Skrevet August 25, 2009 Hvor langt fra e-18 er andebu? Hvordan er det med vesker? Den holder på alt? Lekker ingenting? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Astri Skrevet August 25, 2009 Share Skrevet August 25, 2009 Litt ot men er den fargen tizianroth? (usikker på kordan det skrives ) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
cheron Skrevet August 25, 2009 Forfatter Share Skrevet August 25, 2009 Hvor langt fra e-18 er andebu?Hvordan er det med vesker? Den holder på alt? Lekker ingenting? 10 min fra Sem. Den lekker servoolje pga slangen er dårlig. Men har kjøpt en ny/brukt sånn av en her på forumet. Håpr den kommer i morgen Men den byttet så lekker det ikke mer. Lekker ikke olje ellers som jeg har sett, bare normal svetting. Vann bruker den heller ikke. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
cheron Skrevet August 25, 2009 Forfatter Share Skrevet August 25, 2009 Litt ot men er den fargen tizianroth? (usikker på kordan det skrives ) Korrekt Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
cheron Skrevet September 3, 2009 Forfatter Share Skrevet September 3, 2009 Fremdeles til salgs. Masse kontakt med folk via PM, men ingen er seriøse nok til å komme og titte på bilen Åpen for bud da jeg skal ha meg Passat. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
cheron Skrevet September 15, 2009 Forfatter Share Skrevet September 15, 2009 SOLGT Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg