EirikL Skrevet August 22, 2009 Skrevet August 22, 2009 Har en effektboks kjøpt hos JRS Motor i Østersund til salgs. Den går billig siden jeg ikke har noen papirer på den. Den har sist stått på en 96' A4 Avant 1,9 tdi som tilhørte faren min. Jeg kjørte bilen selv og kan bekrefte at forskjellen var veldig stor. Men som sagt har jeg ingen dokumentasjon på mengden effekt, garantipapirer o.l. Jordingsledningen er litt slitt og bør loddes før bruk. Prisantydning 500,- eller bud PS: vil ikke ha kommentarer så lenge det ikke er fra folk som er interessert.
EirikL Skrevet September 2, 2009 Forfatter Skrevet September 2, 2009 Er det ingen Audi/VW spioner her inne?
EirikL Skrevet September 7, 2009 Forfatter Skrevet September 7, 2009 Hvis bilen er en 1,9 tdi og nyere enn 96, så gjør den sikkert det. Jeg er ingen racer på VAG, så det er det beste svaret jeg kan gi.
Raymond Skrevet September 11, 2009 Skrevet September 11, 2009 tror man skal være litt forsiktig, hadde jeg vært deg ville jeg funnet motor koden på motoren den har stått på og eventuell orginal effekten på den 1.9 motorn.. da det er noe forsjellige motor varienter på 1.9 Kanshe lettere og selge da, om noen kjenner igjenn motor koden sin.. har du regg nr. kan du finne motor koden på mekonomen sin hjemmeside ved å legge inn reg nr og se på detaljer. Mvh Ray
extremracing.net Skrevet September 18, 2009 Skrevet September 18, 2009 har du motorkode på bilen som denne stod i?? og org hk er 110 i bilen den stod i?
EirikL Skrevet September 18, 2009 Forfatter Skrevet September 18, 2009 Har dessverre ikke motorkoden. Men det er derfor den selges så billig;) 110hk er originaleffekten i bilen den er hentet fra.
Raymond Skrevet September 19, 2009 Skrevet September 19, 2009 tenker det er motor kode AFN, som er 110hk..
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå