Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Trenger følgende deler til e36 coupè:

-Blinklys begge sider foran (samme hvilken farge å fasong, bare dem passer)

-Innerskjerm på sjåførside (venstre side)

-Bakrutesenker (samma hvilket merke, bare det er bra passform)

-Hyllerekke som går fra girspak opp til cd-spiller dvs 2 hyller samt analog klokke

-Deksler til høytalere i hattehylla( gittertingen som ligger OVER høytaleren)

Kunne også trengt ett komplett interiør, samme hvilken type, bare det er helt og pent, samt komplett med dørsider!

Skrevet

trenger også bakrutesenker og hyllerekke til midtkonsoll fra girspak og opp til cd-spiller, helst med klokke!

Skrevet

har du hyllrekke samt analog klokke au? hva med at vi bytter, du får M3 bakfanger med diffusor uten lister, og jeg får blinklys foran, hyllerekka, innerskjerm og bakrutesenker (om dere har det)

Vet du om noen som har komplett grått skinn-interiør? dørsider, stoler og bakseter.. kunne trengt det au..

Skrevet
har du hyllrekke samt analog klokke au? hva med at vi bytter, du får M3 bakfanger med diffusor uten lister, og jeg får blinklys foran, hyllerekka, innerskjerm og bakrutesenker (om dere har det)

Vet du om noen som har komplett grått skinn-interiør? dørsider, stoler og bakseter.. kunne trengt det au..

ja har det.. kan godt være interessert i en m3 bakfanger med diffuser.. lister har jeg liggende selv.. er bjelka inni med?

du kan få blinklys foran, hyllerekke og innerskjerm.. vet ikke om jeg har bakrutesenker.. kommer du ned igjen til mandal da? hehe..

Skrevet

ja har det.. kan godt være interessert i en m3 bakfanger med diffuser.. lister har jeg liggende selv.. er bjelka inni med?

du kan få blinklys foran, hyllerekke og innerskjerm.. vet ikke om jeg har bakrutesenker.. kommer du ned igjen til mandal da? hehe..

det er med støtbjelke ja.. om ikke noen av dere skal mot rogaland, må jeg nok ned enda en tur snart...

får du tak i bakrutesenker også så bytter vi jamt.. kan vell kansje møtes på halveien? lyngdal ca?

Skrevet

jeg har intreør 3 styk et strøkent hvit skin,

et svart orginal, et grått slitt sports intreør.

hvit skin vil jeg ha 5000kr for

svart orginal 2500

grått 1500

har et pent helt sedan intreør i svart og liggende

Skrevet
jeg har intreør 3 styk et strøkent hvit skin,

et svart orginal, et grått slitt sports intreør.

hvit skin vil jeg ha 5000kr for

svart orginal 2500

grått 1500

har et pent helt sedan intreør i svart og liggende

svart original, det er komplett til coupè? med dørsider.. bra stand?

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...