plexxipuz Skrevet August 22, 2009 Share Skrevet August 22, 2009 har ett merklig problem bilen min kutter/fusker ved 5000 men om jeg drar av ledningen til temp sensoren som sitter på toppen på motoren går bilen som den skal. så har skiftet denne sensoren, men bilen er lik som før:S har kobblet av batteriet å men ikke noe hjelp. noen som har en idee hva det kan være da? gjelder m44b19 motor Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
plexxipuz Skrevet August 23, 2009 Forfatter Share Skrevet August 23, 2009 ingen som vet? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Glennski Skrevet August 23, 2009 Share Skrevet August 23, 2009 Kjør en diagnosetest og se om det dukker opp andre feil. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
plexxipuz Skrevet August 23, 2009 Forfatter Share Skrevet August 23, 2009 har gjort det men er ingen andre=/ Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Glennski Skrevet August 23, 2009 Share Skrevet August 23, 2009 Om bilen går som normalt ved frakoblet temp.føler så er det jo klart at det er noe feil med denne. Kan hende du har vært uheldig og byttet til nok en defekt føler da. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
plexxipuz Skrevet August 23, 2009 Forfatter Share Skrevet August 23, 2009 hmm ja skjønner ikke helt hva det kan være men må få prøvd med en annen føler så er jeg i alle fall sikker tenkte på om det kunne ha vært luft i motor/radiator men det blåser jo varmt osv så skjønner ikke hva som er galt Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå