///Mysild Posted August 22, 2009 Share Posted August 22, 2009 endret litt... vet folk her har supersport etc, noen som vet hvordan disse er til "hard" kjøring... komfort er uviktig! Link to comment Share on other sites More sharing options...
Morgan GS Posted August 22, 2009 Share Posted August 22, 2009 D2 er det samme som K-sport. Samme fabrikk så det er det mange som har prøvd Link to comment Share on other sites More sharing options...
///Mysild Posted August 22, 2009 Author Share Posted August 22, 2009 okey... vet du noe om dem? gode, ok etc? Link to comment Share on other sites More sharing options...
Morgan GS Posted August 22, 2009 Share Posted August 22, 2009 okey... vet du noe om dem? gode, ok etc? K-sport fungere meget bra det , men du får en stiv bil, ( ingen gynge hest med disse settene . Du får veldig mye og kvalitet for pengene dine . Har også TUV til E-36 nå på K-sport coilover og bremser . NB kun TUV til E-36 ikke resten av modellene Link to comment Share on other sites More sharing options...
///Mysild Posted August 22, 2009 Author Share Posted August 22, 2009 okey... da går jeg kanskje for et D2 sett, hvis du mener dem er like da... komfort har jeg aldri prioritert hehe Link to comment Share on other sites More sharing options...
Kai-P. Posted August 22, 2009 Share Posted August 22, 2009 Hvor får du tak i dette, Mysild? Link to comment Share on other sites More sharing options...
///Mysild Posted August 23, 2009 Author Share Posted August 23, 2009 ebay hehe... står mellom dette til 950 dollar, eller supersport coilover foran, og vanlig med justering bak, til ca 500 dollar om jeg ikke husker helt feil Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts