Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

tenkte på d, enten samme eller 2.5, men å skifte noen lager må vel være enklere( og ikke minst billigere) lånte 60 lapper forrige uke for å kjøpe bilen:P

men er cab btw

Skrevet

det er lett å skifte lagrene, er bare å skru ut undersiden av rådebukkene med 10 kant bolter. men sansyneligvis har du hakk i veiva, og da er nok ny motor det beste.

Skrevet

okai, men så lenge det ikke er noen stygg lyd etter å ha skiftet lagrene så blir det med lagrene nå, så blir vel motoren skiftet til neste vinter:) Så hvis det ikke er noe problem å bytte så er det bra.

Ryddet garasje i 12 timer nå, så har lyst til å skru, men er ingenting å gjøre på min enda:P

Skrevet

Å skifte rådelager er ikkje en så stor operasjon att det ikkje er verdt å prøve iallefall :)

Tok meg 15 min å skifte stempel og lager på en råde på en cylinder når eg aldri hadde gjort det før. Husk stempelring klemme, det er fint å ha når man skal ha stempelet ned igjen i uten å knekke ringer :)

Skrevet

hadde han kjøpt et annet bilmerke hadde jeg aldri orket å skru, men siden det er bmw så er det ikke spørsmål en gang. har bror og far som er bilmekanikere, så skal egentlig ikke være noe problem, men hørte at hvis det kom noe annet enn volvo på gården så var det ikke mye hjelp å få av dem, så tar sjansen åskifter dem sjøl:P

takk for svarene:)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...