Bare_egil Skrevet September 11, 2009 Skrevet September 11, 2009 ok, da skal jeg prøve å være der.. lenge siden jeg har stått opp så tidlig gitt.
anders87 Skrevet September 11, 2009 Skrevet September 11, 2009 Jamen seff kan jeg vel det? Har du en trygg plass jeg kan sette fra meg C30en til muttern i mellomtiden da? Må nesten bli det Dr.S skrev ja. Bruttern ville være med han og så han kjører bilen min til Våler. Men hadde vært fint om du ville kjørt inn bilen for meg og betalt utstilling :)
BreitBau Skrevet September 11, 2009 Skrevet September 11, 2009 Lol.. Betale utstillinga for deg? Hehe.. Da skal jeg i såfall ha pokalen Vi kan skrive kjøpekontrakt for noen timer der
anders87 Skrevet September 11, 2009 Skrevet September 11, 2009 Haha, mente og ta pengene mine for og betale inn bilen da, men det tror jeg egentlig du skjønte
BreitBau Skrevet September 11, 2009 Skrevet September 11, 2009 Hehe.. Blir til nå at jeg kommer litt utpå dagen.. Har noen ordnings på cc på gjøvik, så vil ikke komme dit før 1 tenker jeg.
anders87 Skrevet September 11, 2009 Skrevet September 11, 2009 Ok, da blir det for sent for oss isåfall.. Skal opp kl 07 imorgen for og hente bilen til jon-r og gjøre bilene våre klare til treff.. Men da snakkes vi utpå dagen Kevin!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå