kinzo Skrevet August 23, 2009 Share Skrevet August 23, 2009 Den starter nesten men vil ikke starte helt. trudde først at det var lite batteri men den ville ikke starte med startkabler heller. Noen som vet hva som er galt? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Glennski Skrevet August 23, 2009 Share Skrevet August 23, 2009 Må sjekke det grunnleggende da. Bensinpumpe, plugger, coil. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Kristian H. Foss Skrevet August 23, 2009 Share Skrevet August 23, 2009 Går i det hele tatt starter rundt? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
kinzo Skrevet August 24, 2009 Forfatter Share Skrevet August 24, 2009 det høres ut som at den skal starte men rett før den starter så dauer den igjen og sån kan jeg fortsette drit lenge.. og det lukter bensin når jeg prøver å starte den. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Crew Tangen Skrevet August 24, 2009 Share Skrevet August 24, 2009 Tenning? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
kinzo Skrevet August 24, 2009 Forfatter Share Skrevet August 24, 2009 den tenner men vil ikke starte. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
|Ole| Skrevet August 24, 2009 Share Skrevet August 24, 2009 Kjøp nye plugger Sjekk LMM Vist den lukter bensin får den iallefall det, har den tenning så er jo det greit...Da er det standard å sjekke dei 2 tinga eg har nevnt... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå