Kai Karlsen Skrevet August 23, 2009 Share Skrevet August 23, 2009 Jeg driver og bytter motor i en E34 518. Jeg bytter fra en M40 til en M42 fra en E30. Jeg har laget følgende eksempel på hvordan jeg skal koble motorkontaktene, men har noen punkter jeg er usikker på. Håpet noen her inne kunne hjelpe meg. Ellers bare se over om det er noe og sette fingeren på (Tips?) Jeg er usikker på nr 6 på E30 nettet. Noen som vet hva det er? Bare se bort fra nr 6 på E34 nettet har ikke tenkt og koble disse sammen de står bare på samme linje. Er også usikker på nr 22 oxygen sensor, hvor kan denne kobles på E30 nettet Også de kablene som skal være i hanskerommet på E30`en, jeg kan ikke finne disse på ledningsnettet på E30 motoren. Vet noen om de skal være på motornettet eller om det er lagt opp for seg selv? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Kai Karlsen Skrevet August 23, 2009 Forfatter Share Skrevet August 23, 2009 Forresten: Tips til hvordan jeg skal gjøre det med ryggelysbryteren Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Kai Karlsen Skrevet August 24, 2009 Forfatter Share Skrevet August 24, 2009 bump Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå