aottesen Skrevet August 23, 2009 Share Skrevet August 23, 2009 Noen som har en kjapp DIY på hvordan få av frontfangeren på en E34? Jeg har søkt rundt på forumet, men det var tålig mange tråder å bla gjennom.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Wolfeh Skrevet August 23, 2009 Share Skrevet August 23, 2009 Ta av listene foran på skjermen. 4 skruer i front senket inn i fangeren. 1 skrue på høyre og venstre side. Denne er av plast. Denne skrur du 90* så tar du den ut. Voila. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
NeonMuffler Skrevet August 23, 2009 Share Skrevet August 23, 2009 4 skruer under listen foran, thats it! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
aottesen Skrevet August 23, 2009 Forfatter Share Skrevet August 23, 2009 HAHA Er det ikke værre?! Kanon. Da skal den taes av og lakkeres asap. Dæven så myte steinsprutskade den nederste leppen må gjennom. For å gå til et annet tema - noen tips til lakk som tåler litt, som også finnes i hvit? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
GiljeN Skrevet August 23, 2009 Share Skrevet August 23, 2009 tar av fanger på 30sek om du har jort det et par ganger før Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
aottesen Skrevet August 23, 2009 Forfatter Share Skrevet August 23, 2009 Ok, men hvordan får jeg av listene?! Disse hang jo greit fast. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
NeonMuffler Skrevet August 23, 2009 Share Skrevet August 23, 2009 lakk er jo egentlig lakk når det gjelder slitestyrke, men du kan jo bruke en hard klarlakk som er ripefast. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
bimmer-87 Skrevet August 23, 2009 Share Skrevet August 23, 2009 Ok, men hvordan får jeg av listene?!Disse hang jo greit fast. bruk en flat trekker på kanten på siden av skiltet og vipp ut. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Kai-P. Skrevet August 23, 2009 Share Skrevet August 23, 2009 Det kan også sitte en skrue i innerskjermen på hver side av bilen.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
NeonMuffler Skrevet August 23, 2009 Share Skrevet August 23, 2009 Det kan også sitte en skrue i innerskjermen på hver side av bilen.. det sitter ingen skruer der som har noe med å gjøre når det gjelder å ta av frontfangeren Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Kai-P. Skrevet August 23, 2009 Share Skrevet August 23, 2009 Beklager, litt kjapp på tastaturet der, blandet E34 med E36.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
S.Hafsmo Skrevet August 23, 2009 Share Skrevet August 23, 2009 vær litt obs om du har lyktespyler med egen tank. jeg slet av slangefestene på pumpa når jeg dro av fangeren min.. men vet ikke hvor mange E34 som har samme løsning. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
sonic Skrevet August 23, 2009 Share Skrevet August 23, 2009 Er så deilig å få av front-fangeren fort Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå