babjorn Skrevet August 23, 2009 Skrevet August 23, 2009 Selger et par Riger infinety 1 skjørter til E36 Sedan i plast,er nye men har noen riper her å der etter lagring i garasjen,er ikke lakkert. (Følger ikke med lim) Selger 97 Grill til Coupe uten lyktespylere,er ny å ikke lakkert..har liggi i garasjen så mulig noen riper Kom med bud,kjøper betaler frakt,eller kan leveres i Tønsberg område.
babjorn Skrevet September 3, 2009 Forfatter Skrevet September 3, 2009 koster 1078kr per stykk,men hvis jeg ikke får noen flere bud i løpe av noen dager er dem dine for 1000kr + frakt,kunn forskuds betaling.
babjorn Skrevet September 3, 2009 Forfatter Skrevet September 3, 2009 Da har jeg fått bud på 1200kr fra iNthe for riger side skjørtene
babjorn Skrevet September 4, 2009 Forfatter Skrevet September 4, 2009 Lar skjørtene gå ut til i kveld,kommer det ikke inn noen høyer bud får du dem for 1300kr + frakt,å blir sendt så fort jeg har pengene på konto. Regner med det er skjørtene du mente blindfold
blindfold Skrevet September 4, 2009 Skrevet September 4, 2009 høres bra ut ja var skjørtene jeg mente ja
babjorn Skrevet September 8, 2009 Forfatter Skrevet September 8, 2009 Har ikke hørt noe fra blindfold så er til salgs enda,kom med bud
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå