Gå til innhold

M3 E46 2003 selges / byttes


willyak
 Share

Anbefalte innlegg

selger nå min strøkne M3 E46 2003! grunnet skule.

bilen er strøken! og er godt vedholdt. skiftet olje og filter på kvar 5000 km! og kun brukt CASTROL TSW MOTORSPORT 10W60, som er anbefalt.

Akkurat vert på inspection2 service på BMW i Ålesund. der alt av oljer og kjøle veske vart byttet.

aldri kjørt over 2500 omdr. før den er kjørt til bruks temp på olje måler! :)

bilen vil eg sei er en av de fineste og skiller seg ut!

det er en 2003 modell m3, gådd i åverkant av 79 000km! som ikkje er masse iforhold til andre på nett.

den har også manuell kasse som er ett must på slike biler, og der er videre montert short shift som gir en enda bedre gir opplevelse

det er den utgaven som kom med diode baklykter :) , som gjør at bilen ser MYE nyere ut! :)

der er også AC-SCHNITZER: eksos, understell og ratt!.

Bilen er av fargen TITAN SILBER og er veldi pen i lakken, bilen var importert til norge i 2006 av en eldre mann.

bilen har svarte El. skinn seter med, med memory og oppblåsbare sidestøtter. den har fagede ruter,midt armelene,skipose,Harman/kardon sterio med surround og cd veksler, stor Navigasjon me stor sjerm og kart over europa, den gir også besked om fotobokser! og telefon adapter. Bi xenon med K6000 pærer som er mye finere og bedre en K4300! og den har xenon K6000 i grøftelykter, og diode perer i park med same farge som xenon lykter!:)

bilen har også en Hamann lippe på front fangeren som gjør bilen mye finere! :) også har den de fine smidde M3 felgenne! :D

Alt dette gjør att bilen skiller seg ut og bilen viser igjenn imengden!

jobber på sjøen og er der til rundt den 17,09,09

det er bare og ta kontakt på mail: willy_kvalsvik@hotmail.com om eg ikkje nåes på tlf: 975 86 756

send en sms så ringer eg når eg får den:)

kan ta billigere bil som mellomleg!

mvh Willy Kvalsvik.

0iedjfgl89bcq6a0o7bf.jpg

tgiw7b78rxskwf9mjybn.jpg

p4yrz34iopgssstvrqh3.jpg

sjgrngcs3ffw9im9zvm4.jpg

vigwisnnlbk0le2wfpzz.jpg

Lenke til kommentar
Del på andre sider

 Share

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...