Gjest Skrevet August 23, 2009 Skrevet August 23, 2009 Kjørt på stand 88+ motor 8.8:1 i komp. Kjørt på 0.8-0.9 bar. Kjørt 100mil. Pris:8000,- Turbo:Volvo TD04-HL 16t smidig turbo med god respons som klarer 300hk.Vannavkjølt.Integrert w.gate. Adapterrør følger med.Samt downpipe i 3" Ventil for justering av trykk er med. Slanger og koblinger til oljetrykk og retur. Bensintrykksmåler. trykkrør med slanger og dump ventil. Intercooler Progressiv bensintrykksregulator.Malpassi 1:1.4 6 stk M5 3.6ltr dyser 535 luftmengdemåler med 325 elektronikk. Har også en turbochip. Jeg kjørte med den på dette oppsettet men når jeg kontaktet Trimchip.com viste det seg at den ikke var beregnet for større dyser men det var endrede tenningskurver og beregnet brukt med org dyser og progr btr.
Clerion Skrevet August 24, 2009 Skrevet August 24, 2009 Bare ett spørsmål: på en m20b20, der må jeg sette 320-elektronikk i LMM`n? eller?
Gjest Skrevet August 24, 2009 Skrevet August 24, 2009 Bare ett spørsmål:på en m20b20, der må jeg sette 320-elektronikk i LMM`n? eller? Godt spørsmål. Det vet jeg faktisk ikke. Jeg vet ikke om motronic som det er på den motoren jeg hadde dette på og det eldre systemet som er på pre facelift 320'ene går over ens med tanke på lmm.
phiskarn Skrevet September 8, 2009 Skrevet September 8, 2009 du har sikkert greier på dette.. er det forskjeld på m20 535i lmm og m20 525i lmm? ka e forskjelden?
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå