Gå til innhold

Turbokitt M20 Solgt.


Gjest
 Share

Anbefalte innlegg

Kjørt på stand 88+ motor 8.8:1 i komp.

Kjørt på 0.8-0.9 bar.

Kjørt 100mil.

Pris:8000,-

Turbo:Volvo TD04-HL 16t smidig turbo med god respons som klarer 300hk.Vannavkjølt.Integrert w.gate.

Adapterrør følger med.Samt downpipe i 3"

Ventil for justering av trykk er med.

Slanger og koblinger til oljetrykk og retur.

Bensintrykksmåler.

trykkrør med slanger og dump ventil.

Intercooler

Progressiv bensintrykksregulator.Malpassi 1:1.4

6 stk M5 3.6ltr dyser

535 luftmengdemåler med 325 elektronikk.

Har også en turbochip.

Jeg kjørte med den på dette oppsettet men når jeg kontaktet Trimchip.com viste det seg at den ikke var beregnet for større dyser men det var endrede tenningskurver og beregnet brukt med org dyser og progr btr.

pft5h9po49a4ey6b9i7e.jpg

kd8xzuf3ba972cxmezlw.jpg

awb0iibomakr7uvc86rg.jpg

xyd5uqyt4end89nt63i6.jpg

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bare ett spørsmål:

på en m20b20, der må jeg sette 320-elektronikk i LMM`n? eller?

Godt spørsmål.

Det vet jeg faktisk ikke.

Jeg vet ikke om motronic som det er på den motoren jeg hadde dette på og det eldre systemet som er på pre facelift 320'ene går over ens med tanke på lmm.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
 Share

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...