Jump to content

Turbokitt M20 Solgt.


Guest
 Share

Recommended Posts

Kjørt på stand 88+ motor 8.8:1 i komp.

Kjørt på 0.8-0.9 bar.

Kjørt 100mil.

Pris:8000,-

Turbo:Volvo TD04-HL 16t smidig turbo med god respons som klarer 300hk.Vannavkjølt.Integrert w.gate.

Adapterrør følger med.Samt downpipe i 3"

Ventil for justering av trykk er med.

Slanger og koblinger til oljetrykk og retur.

Bensintrykksmåler.

trykkrør med slanger og dump ventil.

Intercooler

Progressiv bensintrykksregulator.Malpassi 1:1.4

6 stk M5 3.6ltr dyser

535 luftmengdemåler med 325 elektronikk.

Har også en turbochip.

Jeg kjørte med den på dette oppsettet men når jeg kontaktet Trimchip.com viste det seg at den ikke var beregnet for større dyser men det var endrede tenningskurver og beregnet brukt med org dyser og progr btr.

pft5h9po49a4ey6b9i7e.jpg

kd8xzuf3ba972cxmezlw.jpg

awb0iibomakr7uvc86rg.jpg

xyd5uqyt4end89nt63i6.jpg

Link to comment
Share on other sites

Bare ett spørsmål:

på en m20b20, der må jeg sette 320-elektronikk i LMM`n? eller?

Godt spørsmål.

Det vet jeg faktisk ikke.

Jeg vet ikke om motronic som det er på den motoren jeg hadde dette på og det eldre systemet som er på pre facelift 320'ene går over ens med tanke på lmm.

Link to comment
Share on other sites

Create an account or sign in to comment

You need to be a member in order to leave a comment

Create an account

Sign up for a new account in our community. It's easy!

Register a new account

Sign in

Already have an account? Sign in here.

Sign In Now
 Share

  • Recently Browsing   0 members

    • No registered users viewing this page.
×
×
  • Create New...