Gå til innhold

'97 E36 318i *Solgt... :(


Rabies
 Share

Anbefalte innlegg

har blitt skikkelig pen den bilen din. Blir morro å se når du har fått på litt lakk på fangere etc. Jeg har også lyst på E36 igjen, liker de knall godt. Den vingen kledde bilen godt. men det gjorde F,,, meg baklyktene også. tror du må ha skaffet de av en skikkelig kul fyr :lol:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • Svar 505
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

Takker og bukker. Må nok få lakket litt snart ja. Blir jo lettere nå som jeg kan jage motorsykkelen til svigers ut av garasjen :P

De lyktene ja. Kjøpte de av en skikkelig kul erketrønder med verdens råeste bart og matchende skinnvest :P

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Takker og bukker. Må nok få lakket litt snart ja. Blir jo lettere nå som jeg kan jage motorsykkelen til svigers ut av garasjen :P

De lyktene ja. Kjøpte de av en skikkelig kul erketrønder med verdens råeste bart og matchende skinnvest :P

:lol: Ja det er jo nesten mission impossible å trille sykkeln til svigers utav garasjen for et par timers jobb ;)

Erketrønder med matchende bart og skinnvest faktisk :lol: Første gangen jeg har hørt :lol: Ikke no bart å skinnvest her i gården nei ;) KUN en gang i året når vi trønderne samles for å innpregnere vestene, pusse mokasinene og drikke karsk det ;):lol:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Er ikke så populært å sette sykkelen ute over lengre tid nei :P

Viktig med godt impregnert vest. Blir ikke så vått og kaldt når det begynner å regne på DDE konsert da vettu ;)

Off. Jeg skal LOVE deg at ingen i landet her hater DDE og Bjarne Brøndbo mere enn meg. makan til drittmusikk med en vokalist som høres ut som en skadeskutt geit skal du lete lenge etter :lol: Tragisk musikk. Men ja. en impregnert vest er viktig ;):lol:

Men nok O.T. hva er planene videre for bilen nå da? etter lakk mener jeg.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hehe, stereotypene brukes for hva de er verdt ;)

Planer videre? tja, har lyst på bakrutesenker og "m3" diffusor i bakfangeren i hvertfall (skulle helst hatt schnitzer sin i carbon men tror ikke kontoen samarbeider der). Også er jeg sugen på schnitzer speil, m3 sedan sideskjørt, m-lister og muligens gt splittere :D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

aldri hatt så ny bil og har hatt godt over 40 biler. gamle skilter var noe jeg foretrakk når jeg hadde Kadett Cer. når vi snakker om e36 er det bare noe som hever utseende på bilen noen hakk framfor et gammalt slitt skilt. og du som har så pen bil burde ikke ha skilter som trekker ned ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

aldri hatt så ny bil og har hatt godt over 40 biler. gamle skilter var noe jeg foretrakk når jeg hadde Kadett Cer. når vi snakker om e36 er det bare noe som hever utseende på bilen noen hakk framfor et gammalt slitt skilt. og du som har så pen bil burde ikke ha skilter som trekker ned ;)

:klemme:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 2 months later...

I dag fikk bilen seg en blåveis...

En veteran peugeot rygget i fronten min og knuste høyre frontlykt og blinklys :( Merkelig nok ble det ingen skade ellers på bilen da så det var hell i uhell i hvertfall. Og ingen krangling om skyld heller ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
 Share

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive

×
×
  • Opprett ny...