OverKill Posted August 23, 2009 Share Posted August 23, 2009 Hele eksosanlegget fra motor og ut. Er skjøtet før midtpotte med hylser. Er dobble rør hele veien på dette for de som ikke vet det, og det passer også 320i/323i. Ingen lekkasjer, så det er i bra stand. PRIS: 500 KR, og må selvfølgelig hentes! Link to comment Share on other sites More sharing options...
OverKill Posted August 24, 2009 Author Share Posted August 24, 2009 BUMP Link to comment Share on other sites More sharing options...
winchester Posted August 25, 2009 Share Posted August 25, 2009 Hadde hentet det tvert om det hadde vært nærmere, søren. Link to comment Share on other sites More sharing options...
FBreks Posted August 25, 2009 Share Posted August 25, 2009 +1 Link to comment Share on other sites More sharing options...
haugan Posted August 27, 2009 Share Posted August 27, 2009 Orginalt anlegg? Link to comment Share on other sites More sharing options...
OverKill Posted August 27, 2009 Author Share Posted August 27, 2009 Orginalt anlegg? JA... Link to comment Share on other sites More sharing options...
OverKill Posted August 29, 2009 Author Share Posted August 29, 2009 BUMP Link to comment Share on other sites More sharing options...
OverKill Posted September 4, 2009 Author Share Posted September 4, 2009 BUMP Link to comment Share on other sites More sharing options...
winchester Posted September 4, 2009 Share Posted September 4, 2009 Om det ikke er solgt innen 11. kontakter jeg deg, om jeg får lånt bil til henting. Link to comment Share on other sites More sharing options...
OverKill Posted September 4, 2009 Author Share Posted September 4, 2009 Om det ikke er solgt innen 11. kontakter jeg deg, om jeg får lånt bil til henting. OK, du kjenner ikke noen som kjører langtransport som kan ta det med da? Er jo for jævlig å kjøre fra vestlandet for et eksosanlegg til 500 kr liksom... Link to comment Share on other sites More sharing options...
winchester Posted September 4, 2009 Share Posted September 4, 2009 Skal høre med naboen, han driver med transport. Hehe, hadde jo vært verre om det kostet 3000 kr =p Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts