stef Skrevet August 23, 2009 Skrevet August 23, 2009 Etter jeg hadde en liten "opprydning" av ledningsnettet bak dashbordet ville ikke e30 starte. Skjekket pluggene og det viste seg at det bare kommer gnist ca 1 gang i sek. Bilen startet før jeg begynte å rote med ledningene bak dashbordet, så tviler på det er tennpluggene eller noe slik. Klippet blant annet bort ledninger som går til defa alarm hvis det har noe å si. Noen som vet hva problemet kan være? Mvh stefan.
Wolfeh Skrevet August 23, 2009 Skrevet August 23, 2009 Tror denne skal under teknisk. Men hvorfor fjerne defa alarm? Koder får du hos f.eks mekonomen og fjernkontroller kan du kjøpe. Ledningene kan ikke bare klippes bort, du må ha tegning og koble sammen de riktige ledningene som blir brutt osv i defa alarmen.
engen90 Skrevet August 24, 2009 Skrevet August 24, 2009 Jeg hadde samme problemet med min til tider. Da var gnisten fortsatt der men bare såvidt. Da var det noen kobliner til alarmboksen som var løse. Så stripsa dem fast så var problemet borte.
stef Skrevet August 24, 2009 Forfatter Skrevet August 24, 2009 Takk for svar, er mest sansynlig alarmen da tok ut defaen pga den utløste seg bare eg vridde om tenningen. og klippet ledningene pga alt rotet, prøvde å rydde litt opp! Noen som vet hvilke ledninger som må kobles sammen? farge og lignende? Noen som har koblings skjema til e30 320 88 mod? Mvh stefan
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå