AlXz Posted August 24, 2009 Share Posted August 24, 2009 Ønsker å kjøpe vinge til E36 Coupé Helst en GT vinge Noen som har en facelift grillramme med nyrer? Gjerne deler i diamant sort metallic farge. (Har du andre ting/deler i denne farge.., hyl ut ) Holder til i Spydeberg i Østfold. Link to comment Share on other sites More sharing options...
djscream Posted August 24, 2009 Share Posted August 24, 2009 jeg har chrome face lift nyrer. kjøpte feil siden jeg ikke har facelift ramme ^^ Link to comment Share on other sites More sharing options...
AlXz Posted August 24, 2009 Author Share Posted August 24, 2009 Trenger nok ramme først.. De nyrene kryr det visst av her inne Link to comment Share on other sites More sharing options...
AlXz Posted October 9, 2009 Author Share Posted October 9, 2009 OPP Link to comment Share on other sites More sharing options...
iNthe Posted October 10, 2009 Share Posted October 10, 2009 skriv hvor mye du max vil gi for GT-vingen. så slipper du å måtte si til folk at du ikke vil di det dem forlanger Link to comment Share on other sites More sharing options...
AlXz Posted October 10, 2009 Author Share Posted October 10, 2009 Rundt 2000,- mener jeg bør holde Link to comment Share on other sites More sharing options...
iNthe Posted October 10, 2009 Share Posted October 10, 2009 lykke til med å få en så billig:) Link to comment Share on other sites More sharing options...
Nøstbakken Posted October 10, 2009 Share Posted October 10, 2009 Her har du ny til 2500 kr .. Like kjekt med ny siden den bare koster 500 meir enn du vil betale http://maxam-tuning.com/catalog/product ... ru1kcp6oe5 Link to comment Share on other sites More sharing options...
AlXz Posted October 12, 2009 Author Share Posted October 12, 2009 Ok Venter litt til å ser ann litt.. Syke bruktpriser på disse vingene Link to comment Share on other sites More sharing options...
Rollerboy Posted October 12, 2009 Share Posted October 12, 2009 Kjøpte en sånn på ebay jeg.M3GT vinge, 2 delt, meget bra passform og kvalitet. Alt av monteringsutstyr følgte med. Kom på 950,- inkl frakten. Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts