AlXz Skrevet August 24, 2009 Share Skrevet August 24, 2009 Ønsker å kjøpe vinge til E36 Coupé Helst en GT vinge Noen som har en facelift grillramme med nyrer? Gjerne deler i diamant sort metallic farge. (Har du andre ting/deler i denne farge.., hyl ut ) Holder til i Spydeberg i Østfold. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
djscream Skrevet August 24, 2009 Share Skrevet August 24, 2009 jeg har chrome face lift nyrer. kjøpte feil siden jeg ikke har facelift ramme ^^ Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
AlXz Skrevet August 24, 2009 Forfatter Share Skrevet August 24, 2009 Trenger nok ramme først.. De nyrene kryr det visst av her inne Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
AlXz Skrevet Oktober 9, 2009 Forfatter Share Skrevet Oktober 9, 2009 OPP Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
iNthe Skrevet Oktober 10, 2009 Share Skrevet Oktober 10, 2009 skriv hvor mye du max vil gi for GT-vingen. så slipper du å måtte si til folk at du ikke vil di det dem forlanger Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
AlXz Skrevet Oktober 10, 2009 Forfatter Share Skrevet Oktober 10, 2009 Rundt 2000,- mener jeg bør holde Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
iNthe Skrevet Oktober 10, 2009 Share Skrevet Oktober 10, 2009 lykke til med å få en så billig:) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Nøstbakken Skrevet Oktober 10, 2009 Share Skrevet Oktober 10, 2009 Her har du ny til 2500 kr .. Like kjekt med ny siden den bare koster 500 meir enn du vil betale http://maxam-tuning.com/catalog/product ... ru1kcp6oe5 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
AlXz Skrevet Oktober 12, 2009 Forfatter Share Skrevet Oktober 12, 2009 Ok Venter litt til å ser ann litt.. Syke bruktpriser på disse vingene Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Rollerboy Skrevet Oktober 12, 2009 Share Skrevet Oktober 12, 2009 Kjøpte en sånn på ebay jeg.M3GT vinge, 2 delt, meget bra passform og kvalitet. Alt av monteringsutstyr følgte med. Kom på 950,- inkl frakten. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå