Øystein E30 M3 Skrevet August 24, 2009 Skrevet August 24, 2009 Hei! En kamerat av meg er på jakt etter senkefjører til sin ix. Noen som har, eller vet om noen som selger dette? Er bare snakk om å senke max 20/40. Takker for all hjelp vi kan få
Øystein E30 M3 Skrevet August 28, 2009 Forfatter Skrevet August 28, 2009 Ingen som vet om en plass dette selges?
Stilzkin 86' Skrevet August 28, 2009 Skrevet August 28, 2009 Ring GS Bildeler mellom 08.00 og 16.00 i ukedagene.. De bør kunne hjelpe kompisen din.. Tlf: 71 26 67 77 Mener på det ikke skal være noe særlig hokuspocus med de fjærene på IX'en.. Ser for meg de er det samme fra alle 6-ere.. Kun demperene i front som er annerledes, men fjærene er lik en hvilken som helst 6-er.. Ring, så finner dere ut..
EirikL Skrevet August 28, 2009 Skrevet August 28, 2009 Jeg kjører med M-tech fjærer fra en 320 cab på min ix og det funker som fjell. Så senkefjærer som passer cab/touring burde gå fint.
Stilzkin 86' Skrevet August 28, 2009 Skrevet August 28, 2009 Ok, men da skal jeg kunne si for sikkert at det har ingen betydning for hvilken 6er E30 det er snakk om.. Har en IX selv ståenes med 60/40 senking.. Men det var med bilen da jeg kjøpte den.. Den står nå som delebil/prosjekt.. (Alt etter hvem som kjøper den..) Selv har jeg ikke tid til å bygge den opp igjen, siden en bor så langt unna skrubua fortiden.. Med tanke på det blir det ikke solgt noen deler fra den enda.. Avhengig av at bilen blir solgt koplett..
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå