Wendel Skrevet August 24, 2009 Share Skrevet August 24, 2009 Heisann. Har 2 Yokohama A032R - 245/45-17 dekk jeg kan kvitte meg med. Disse ser slike ut : Disse er ubrukte og er kjøpt hos Jon's Dekk&felg i Skien for under 2 år siden. Nypris på disse var da 3000,- per dekk. Brukte samme dekk på M3'n min og de satt noe helt inni granskauen. Skikkelig gode dekk! Ser for meg en pris på 2500kr for begge to. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Wendel Skrevet August 25, 2009 Forfatter Share Skrevet August 25, 2009 Perfekt for de som skal på Vaaler med bmwccn snart Liten bump oxo Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Wendel Skrevet August 30, 2009 Forfatter Share Skrevet August 30, 2009 Bump Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
M3 Yngve Skrevet August 30, 2009 Share Skrevet August 30, 2009 Hvor gamle er de? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Wendel Skrevet August 30, 2009 Forfatter Share Skrevet August 30, 2009 Jeg kjøpte disse ifjor. Siden har de ligget tørt i garasjen. Det står kanskje dato stempling på dekket også? Isåfall kan jeg se etter det til Tirsdag når jeg kommer hjem fra jobb igjen. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
JulianS Skrevet September 6, 2009 Share Skrevet September 6, 2009 Solgt? Send meg melding på 41214062:) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Wendel Skrevet Mai 29, 2010 Forfatter Share Skrevet Mai 29, 2010 Tar å bumper denne litt jeg da jeg helt har glemt denne tråden! Prisen er satt ned til 2500kr for begge da jeg ikke har brukt for disse om dagen! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå