Gå til innhold

`86 BMW 320i prosjekt.. trenger hjelp!


KristianRudi
 Share

Anbefalte innlegg

Hei folkens.

I går (23.august 09) blei jeg ferdig å plukke frahverandre e30`n min, som skal til lakkering mot helga...

..kan starte med litt historikk om bilen, den blei kjøpt ny i 1986 av personen jeg kjøpte bilen av nå i starten av sommeren.

Den er veldig godt tatt vare på igjennom åra, har funnet 4 rust bobler, rust i skilt lampa, og en liten bulk (Liiiten) på bakskjermen, bilen har enda ikke passert 200.000km .

Men, forrige eier hadde lakkert litt med sprayboks, en kar litt opp i åra, som valgte å ta å gjøre ting selv, enn å la det ruste når det kom fram ting på bilen. så den var veldig matt på forskjermer, bagasjelokk osv.. derfor har jeg nå plukka bilen frahverandre, og gjort den klar til lakkering..

men, på innsiden av bakfangeren, fant jeg litt rust.. så den må byttes, så da lurte jeg på om noen her inne har vært borti noen andre typer bak-fanger som passer på en pre-facelift e30. helst en litt mere hel-dekkende fanger, enn den originale stålfangeren.

For face-lift fangeren bak, passer vell ikke i det heletatt, for hele karosseriet er vell lettere forandret...?

Og M-tech2 fangeren er vell bare ett "skjørt" som sitter montert under den originale fangeren?

¨

Så har noen en idè, om en annen fanger jeg kan bruke bak på bilen ?

Hilsen Kristian Rudi, Jessheim

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Du kan jo få tak i m-tech 1 da, det er bolt on til og med :)

Eneste du trenger i tilleg hvis du ikke kjøper med fangeren er gummilista til m-tech for den er litt lenger også nye infestningsskruer til den, de er også lenger/annerledes

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
 Share

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...