EndreM Skrevet August 24, 2009 Share Skrevet August 24, 2009 Selger felgene mine, da jeg ikke synes de passer til min bil. De sto på min E30 da jeg kjøpte den, og nå selger jeg de da jeg ikke liker designet på de, og trenger pengene til å overhale motoren anyways. Afaik, er felgene kjøpt tidligere i år, og har ikke rullet langt. De ser nye ut også. Bilder av mine felger kommer så fort de er ferdig vasket. Dekkene som står på felgene er også relativt nye. De har fortsatt malingsflekken på, og har godt spor. Bak er det Federal SuperSteel 595 i 235/40 R17 Feedback: http://forum.vwaudi-club.no/showthread.php?t=151577 Foran er det Wanli S1099 i 205/40 R17. Jeg ser at felgene ligger på hhv 2 700 og 3 000 på CZT.no, og utifra det vil jeg ha 7 000 med dekk for alle fire. Felgene befinner seg i Bergen, og sendes helst ikke. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
GiljeN Skrevet August 24, 2009 Share Skrevet August 24, 2009 greit å legge ut bredden og innpress på felgen om du har Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
EndreM Skrevet August 24, 2009 Forfatter Share Skrevet August 24, 2009 9.5x17 ET 30 8.5x17 ET 25 Felgene blir vasket og vokset med Swissvax Autobahn før salg. Interesserte kan kontakte meg via PM eller mail; EndreM@hotmail.com Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
EndreM Skrevet August 26, 2009 Forfatter Share Skrevet August 26, 2009 Bømpetibømp. Går billigere ved hurtig salg. Er åpen for bud. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå