Yeah_dude Skrevet August 24, 2009 Share Skrevet August 24, 2009 Hadde regna med å få plass til det meste av vanlige basser i min e39 (sedan) men måten bagasjerommet er formet på begrenser plassen litt... =/ Noen som kan anbefale noe bra som passer inn? Hadde egentlig tenkt på 2x12". Men ser ut som du bare får plass til en enkel? Vet det finnes mange syltynne basser osv, men vilst helst ikke betale ekstra bare for at den er mindre, må gjerne fylle hele bagasjerommet med den plassen som er... Målene jeg tok foresten: Høyde: 44cm (lavere helt innerst ved baksetet) Bredde: 82 cm (på det smaleste nesten helt innerst, bassen må vel inn der)' Takk for tips Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
YearPlaze Skrevet August 24, 2009 Share Skrevet August 24, 2009 skal ikke være noe problem i det hele tatt og ha to 12 tommere i bagasjerommet hadde selv det i min e39 og da hadde jeg litt plass ved siden av kassen, disse 12 tommerene var ikke noe særlig dype og heller ikke noe særligt gode! har nå en 12 tommer som er 35 ca dyp med 4 8 tommere rundt og det er god plass! ( litt verre når det gjelder bakasje plass ) er ikke helt ferdig så er litt rot med kablene men er du litt kreativ og bygger kassen selv kan du få plass til ganske mye mvh Eivind Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Yeah_dude Skrevet August 24, 2009 Forfatter Share Skrevet August 24, 2009 Du bygde selv eller? Ser den passer bra inn. Er egentlig bare hypp på å kjøpe en ferdig kasse og sette rett inn jeg. Men er vel ikke så mange 2x12" kasser som er så små? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
YearPlaze Skrevet August 24, 2009 Share Skrevet August 24, 2009 joda! er rimeligt grei størrelse på bagasjerommet i e39 er! ta deg en tur innom foreksempel bilradiospesialisten og spør om og få prøve forskjelige kasser! skal ikke være noe problem! mvh Eivind Aarstad Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå