Ninvec Skrevet August 24, 2009 Share Skrevet August 24, 2009 Selger mine gamle sommerfelger, siden jeg anskaffet meg nye i vår. Hjulene er noen originale E46 17" m-tech 2 felger som er 7,5" foran og 8,5" bak. Felgene er ikke kantkjørte eller noe slikt. Meget pene å se på. Dekkene bør skiftes, mener at et punkterte rett før jeg skiftet til vinterdekk. De er altså ikke kjørt med i år. Bare kom med bud, men tviler på at jeg selger til noen under 2500,- Holder til i Trøndelag. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Ninvec Skrevet August 26, 2009 Forfatter Share Skrevet August 26, 2009 Har et bud på 2500,- Selfølgelig er senterkapslene med Er bare ikke med på bildet. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Ninvec Skrevet August 27, 2009 Forfatter Share Skrevet August 27, 2009 solgt! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Hans Wilhelm Skrevet August 27, 2009 Share Skrevet August 27, 2009 Ikke til meg da eller? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Ninvec Skrevet August 27, 2009 Forfatter Share Skrevet August 27, 2009 Nei dessverre. Fikk et høyere bud, og ble henta på dagen. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå