Gjest Skrevet August 25, 2009 Skrevet August 25, 2009 Har følgende til salgs: Brukt makita drill med koffert, to batterier og lader. pris: 1000,- Brukt makita kappsag, i god stand. Godt men pent brukt. 800,- pr stk, har to av den.. Feinkutter av ukjent merke : 400,- Skal prøve å få tak i bilder, førstemann til mølla. Alt er brukt av firma som har hatt service på både drill og kappsag. Utstyret er litt over ett år gammelt.
iNthe Skrevet August 25, 2009 Skrevet August 25, 2009 åssen service kan man ha på drill og kappsag? bytte blad og bitsholder? og kjøpe nytt når det ryker?
bas Skrevet August 27, 2009 Skrevet August 27, 2009 Jeg prøvde flere ganger forrige runde, men fikk aldri svar. Kan du sende kappsag med posten, og eventuelt hvor mye i frakt? Vil gjerne ha modell/type og et bilde av kappsaga også.
Gjest Skrevet August 27, 2009 Skrevet August 27, 2009 Hei, den kan sendes i posten ja.. Hmm.. frakt blir sikkert 300,- ved forskudd. Blir vekttillegg på den vil jeg tro.. men er ikke helt sikker, skal sjekke hvor tung den er.
bas Skrevet August 27, 2009 Skrevet August 27, 2009 Flott, da er jeg interessert og handler gjerne hvis frakt ikke blir avsindig dyrt, men vil gjerne ha et bilde av saga og gjerne modell navn for å sjekke specs.
Bmwfanatic Skrevet August 28, 2009 Skrevet August 28, 2009 åssen type batterier er det? er det nye makita serien med lipo 18v batteri?
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå