Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Kan du sikkert om det er centrifugalkompressor, samt modde litt. Men ESS sine komressorer er en del bedre vil jeg tro (skrukompressor).

Skrevet

ja jeg er fullt klar over det men nå kan jeg skaffe kompressoren til 5 000kr med alle deler... jeg er også fullt klar over at jeg må bytte deler i motoren hvis jeg overskrider 0.4 men spm mitt var om CLK kompressor gikk på 330 :D

Skrevet

okay det er ikke det at jeg er missfornøyd med 330 effekten men fikk bare spm om jeg var intressert i en CLk kompressor... og synes ikke det var galt når den kostet 5000kr...

Skrevet

hva tenker du på da? og når det gjaldt ess kompressor er det sånn at de kan bygge kompressor på bilen hvis man kommer med ett ess kompressor kit som er kjøpt utenom?

Skrevet

kjør på, er vel ikke så mye mer enn og få laget en festebrakett, problemet er jo med engang bensin luft tilførselen som må endres, men men en progressiv bensintrykksregulator kommer man en bit på veg, jeg skal bruke eaton kompresor fra mb på min 735ia de ferdige settene er jo så dyre at det ikke helt lar seg gjenomføre for min del da jeg kun skal ha litt mer fra bunn, og i tilegg mye morsommere og ha gjor det selv

Skrevet
hva tenker du på da? og når det gjaldt ess kompressor er det sånn at de kan bygge kompressor på bilen hvis man kommer med ett ess kompressor kit som er kjøpt utenom?

Går fint å kjøpe brukt, de monterer..

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...