LarsiPan Skrevet August 25, 2009 Skrevet August 25, 2009 Hjelper en kammerat å selge unna deler.. kan ta bilder om ønskelig. Bare si hva dere vil ha.. interiørmessig har han alt utenom setene..har noen stoffseter da, om noen er intr. Ellers: E34 3.5 motor.. Shadowline Stasjonsvogn Shadowline Sedan Bredfront til stasjonsvogn? vet ikke om det passer sedan, kanskje noen vet her.. ellers mye deler...
Bjorn86 Skrevet August 25, 2009 Skrevet August 25, 2009 er det automat? trenger instrumentpanel/speedomteret for automatgirbil med trippteller i speedometer. også dørtrekk farge bers V.F har han noe sånt?
Blyfri Skrevet August 26, 2009 Skrevet August 26, 2009 Fronten går på begge;) Hva skal du ha for shadowline sedan, komplett regner jeg med? Og pent?
LarsiPan Skrevet August 26, 2009 Forfatter Skrevet August 26, 2009 Farge på bredfront er blå. Hva byr du for speedo Bjorn? Har ikke dørtrekk. Er ikke helt sikker på hva shadowline er verdt.. bud? Uansett så tror jeg det blir litt vanskelig å få sendt
325-turbo-charged Skrevet August 26, 2009 Skrevet August 26, 2009 trenger mellomakslings ledd. Er til en 535.
tonyku Skrevet August 26, 2009 Skrevet August 26, 2009 Kyrksæterøra er ca 11 mil fra trondheim ikke sant? Ihvertfall. Jeg er interisert i shadowline til sedan og breifronten med panser. Viss du har HEL orginal bakpotte så kan jeg ta det og. Til sedan ofc viss det har noe å si. Skal se om det er noe mere jeg trenger. Reiser den 3 fra Tromsø til oslo for å hente bilen å da tar jeg norge opp
LarsiPan Skrevet August 28, 2009 Forfatter Skrevet August 28, 2009 Tonyku. Den er grei hva byr du for breifront og shadowline.. har også div eksos, samt andre deler. Du får ta deg en tur å se.. gi meg pris på pm eller sms hva du er villig til å betale, så kan jeg evt. legge det av å lage en liten pakke pris... Gi meg ei tilbakemelding om du kommer.. 93655083 er mitt tlf nr. Til dere andre.. Breifront: 3000 / bud shadowline sedan(Meget pent): 3000 / bud Shadowline touring(forøvrig pent): 3000 / bud org. baklykter sota hella: 1500.-!!! 3.5 motoren selges helst komplett.. ca 5k/ bud om dere mener prisene er stive, kan dere jo si ifra.. er ikke helt sikker på hva vi skal ta for div.. gi bud!! å vi ser helst at det blir henta! Hva byr du for mellomaksel ledd 325-turbo-charged?
Andusy Skrevet September 12, 2009 Skrevet September 12, 2009 er shadowlinen til sedan solgt? ellers veldigt interessert iden, er det muligt for å sende?
Raptor91 Skrevet September 17, 2009 Skrevet September 17, 2009 Har du bakfanger til touring? eventuelt farge?
prohognes540 Skrevet September 18, 2009 Skrevet September 18, 2009 Hei har du baksete bunndel i lyse grått stoff til e34 stasjonsvogn? Mvh runar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå