Antonizer Skrevet August 25, 2009 Skrevet August 25, 2009 Lurte på hvordan man skifter den bakerste opplagringa på giroverføringa. Girstanga kan beveges 10cm til siden selv om bilen er i gir. Så det er sagt, så var det forrige eier som sa at det var den bakerste opplagringa som var slitt... tips, råd?
Antonizer Skrevet August 25, 2009 Forfatter Skrevet August 25, 2009 Lurte på hvordan man skifter den bakerste opplagringa på giroverføringa.Girstanga kan beveges 10cm til siden selv om bilen er i gir. Så det er sagt, så var det forrige eier som sa at det var den bakerste opplagringa som var slitt... tips, råd? Gjelder E30 altså..
thomas_ja Skrevet August 25, 2009 Skrevet August 25, 2009 Anbefaler dette http://store.bimmerworld.com/shared/Sto ... oducts.asp Monterte idag, men ikke kjørt med det, men den virker vanvittig digg å gire med, direkte og korte steg.
Antonizer Skrevet August 26, 2009 Forfatter Skrevet August 26, 2009 Men hvilke foring må skiftes? er litt grønn... men kan dette skiftes ovenfra, eller må jeg under å demontere mye...?
thomas_ja Skrevet August 26, 2009 Skrevet August 26, 2009 Det må vel være nr 4 han mener: http://bmwfans.info/parts/catalog/E30/2 ... g_parts-2/ Du må løsne på girkasse opphenget å slippe ned kassa så kommer du til å få demontert det.
GiljeN Skrevet August 26, 2009 Skrevet August 26, 2009 har 4 og 2en på det bilde..helt nytt, er til e34 da men er prikk likt som på bilde der.. mitt var så godt som nytt så gidder ikke bytte
Antonizer Skrevet August 26, 2009 Forfatter Skrevet August 26, 2009 tøft.. da kan jeg evt kjøpe de av deg hvis de passer... Men kan jeg skifte dette ovenfra, eller er det mye lettere under bilen?
GiljeN Skrevet August 26, 2009 Skrevet August 26, 2009 du må under bilen.men er en lett jobb..hvertfall den store i bakkant..kan vell være litt trangt å komme til den lille fremme
325ti Skrevet August 26, 2009 Skrevet August 26, 2009 om du skrur ned girkasse traversen er det ikke noe problem og komme til.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå