alekspp Posted August 26, 2009 Share Posted August 26, 2009 har en 525 24v 90mod. beggetåkelys framme er mørk, bak fungerer det. byttet sikkring, bryter og pærer. finnes ikke livstegn til lys.. noen som har hatt samme problem før? Link to comment Share on other sites More sharing options...
eXclusive Posted August 26, 2009 Share Posted August 26, 2009 kalles brudd i ledninga?? det bør du sjekke, om det er strøm i ledningene, har du et multimeter er det ingen sak.. Link to comment Share on other sites More sharing options...
alekspp Posted August 26, 2009 Author Share Posted August 26, 2009 har alt av verktøy i den andre bilen min som jeg har lånt bort:S får den ikke tilbake før i morgen.. men må bare vente så skal jeg sjekke strøm her og der Link to comment Share on other sites More sharing options...
sonic Posted August 26, 2009 Share Posted August 26, 2009 Skjekk om lysene virkelig for strøm! Kontrollskjekk det Da finner du svaret fort... Muligens brudd som nevnt... Relé? (Bare ett tips.) Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts