eddie20 Skrevet August 26, 2009 Share Skrevet August 26, 2009 var ein god del rust på hjulbuene bak som måtte fikses. så i sommer var eg i gang med og få fikset det. var heldigvis kunn eine hjulben som måtte skiftes og resultatet vart ikkje det verste heller. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
E30Frelst Skrevet August 26, 2009 Share Skrevet August 26, 2009 Det er såppas ja ? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
EirikL Skrevet August 27, 2009 Share Skrevet August 27, 2009 Resultatet ser jo ikke så verst ut på bildene. Men du må jo slenge ut skikkelige bilder av hele bilen fra forskjellige vinkler, høyder og avstander. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
eddie20 Skrevet August 27, 2009 Forfatter Share Skrevet August 27, 2009 ja eg tenkte eg skulle det. men må berre få rota meg til og få tatt noken bilder først Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Wolfeh Skrevet August 27, 2009 Share Skrevet August 27, 2009 Ble bilen flekket i samme farge som opprinnelig farge eller? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
eddie20 Skrevet August 27, 2009 Forfatter Share Skrevet August 27, 2009 ja det vart den. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Wolfeh Skrevet August 27, 2009 Share Skrevet August 27, 2009 Vil ikke det synes veldig godt? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
eddie20 Skrevet August 27, 2009 Forfatter Share Skrevet August 27, 2009 du ser at det er litt farge forskjell på avstand men det er sovidt Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Wazu Skrevet August 27, 2009 Share Skrevet August 27, 2009 Ble jo bra det der da. Hvordan gjorde du det, kappet av en bit av hjulbuen og så sveiset inn den nye biten? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
eddie20 Skrevet August 27, 2009 Forfatter Share Skrevet August 27, 2009 ja kappet den gamle og punktet på ny og la tinn i sprekker mellom punkta sånn at det blir heilt tett Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå