Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg har en BMW 316i 2002 modell. Kjøpte den for ca 1. år siden. Fikk problemer allerede første dag, hvor motoren gikk inn i nødmodus. Fikk fikset dette da det viste seg at forrige eier hadde tatt motorvask på bilen like før jeg overtok den. I ettertid har bilen begynt å kutte, hvor batterilyset kommer på men motoren "starter" opp igjen. Kutter i ca 1. sekund. Merker dette spesielt på korte turer, men på lange turer merker jeg ingenting. Har vært på BMW verksted, men der finner de ingenting på motorloggen. De har sjekket coil og dynamo for feil men finner ingenting. Bilen gikk selvsagt som en klokke når jeg hadde den inne til sjekk, typsik :evil: Har også opplevd at lyset for antispinn og bremsekraftforsterkeren lyser gult når motoren kutter, men dette forsvinner når jeg stopper og starter bilen. Dette har skjedd bare 3-4 ganger over en kort periode.

Har noen vært borti samme problem, og hva kan det være? Jeg mistenker det for å være kontaktfeil en eller annen plass pga. motorvasken som ble tatt. Er ihvertfall noe elektrisk. Setter meget stor pris på svar som kan hjelpe meg :)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...