E30 er tingen Skrevet August 26, 2009 Skrevet August 26, 2009 noen som kan hjelpe meg... jeg har en e30 320i som ikke går orntli... kjøpte den med defekt topp der det var 2 knekte vippearmer .. fikk tak i en topp planet den og monterte den på bilen. Bilen startet ikke med det første på grunn av at jeg glemte noe jording på motoren . Fikset det og da startet den med en gang, MEN. Når jeg trykker pedalen helt i bunn skjer det nesten ingenting. bruker ca 5 sek på og komme ordentlig opp i turtall . Har nullstilt hjernen men det hjalp ikke er det noen som kan hjelpe meg? Noen som har hatt et lignene problem?
E30 er tingen Skrevet August 27, 2009 Forfatter Skrevet August 27, 2009 kan hende... men følgte merkene
E30 er tingen Skrevet August 28, 2009 Forfatter Skrevet August 28, 2009 fant ut av det ... fordeleren var 1 tann feil
E30_Dale Skrevet August 28, 2009 Skrevet August 28, 2009 Skulle akkurat til å si det men du fant det visst ut selv . Tenning og reg reim er ALPHA OMEGA, det bør du alltid dobbelt skjekke at det er rett. Kan skje svarte skal, iallefall med høvla topp.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå