bmwbil1 Skrevet August 29, 2009 Forfatter Skrevet August 29, 2009 hvor i landet er jaren? har du bakrutesenker? er det analog klokke eller kjørecomputer? blinklys foran? samme hvilken farge, bare di er like;) delene befinner seg i oppland fylke. har ikke bakrutesenker, det er digitalklokke med temp,dato. er det blinklys på skjermene du tenker på? de er hvartfall orginal sotede klare.
bmwbil1 Skrevet August 29, 2009 Forfatter Skrevet August 29, 2009 tåkelys?gule blinklys? tåkelysene ligger avbildet lenger opp på siden, de er helt nye i esker. blinklys har jeg bare på skjermene, de er orginal sotede mørke/klare
Glennski Skrevet August 30, 2009 Skrevet August 30, 2009 Etter det jeg har skjønt på det du har skrevet i tråden så har du den minste kjørecomputeren. Hva skal du har for ledningsnettet + uteføler til denne?
Spiff Skrevet August 30, 2009 Skrevet August 30, 2009 har du panser? bump hvordan er panseret? har du det enda? hva er det som er i hjørnet på det på bildet?
bmwkizn Skrevet August 30, 2009 Skrevet August 30, 2009 Har du noen kurrante vinterhjul??Og er hvilken framstoler er det i den? Svar på Pm
bmwbil1 Skrevet August 31, 2009 Forfatter Skrevet August 31, 2009 hvor mye for diffen? 3800,- for diffen
bmwbil1 Skrevet August 31, 2009 Forfatter Skrevet August 31, 2009 har du panser? bump hvordan er panseret? har du det enda? hva er det som er i hjørnet på det på bildet? skadet panser
bmwbil1 Skrevet August 31, 2009 Forfatter Skrevet August 31, 2009 Har du noen kurrante vinterhjul??Og er hvilken framstoler er det i den? Svar på Pm skal sjekke hva jeg har liggende av vinterhjul, pigg eller pigfritt? med eller uten felg?
bmwkizn Skrevet August 31, 2009 Skrevet August 31, 2009 Har du noen kurrante vinterhjul??Og er hvilken framstoler er det i den? Svar på Pm skal sjekke hva jeg har liggende av vinterhjul, pigg eller pigfritt? med eller uten felg? Samma om det er med eller uten pigg..Med felg ja Trenger komplette vinterhjul. Men kurrante felger uten dekk er også intressant.
Dajusnes Skrevet September 2, 2009 Skrevet September 2, 2009 Er ute etter begge sensorene som ligge under baksetet til bensintanken! pris?
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå