Airwalker Skrevet August 27, 2009 Share Skrevet August 27, 2009 hallo folkens, jeg driver på og ser på om det er muligt å bygge en 535i fra 520i. jeg har veiet en 535iA, den hadde full comfor pakke, med skin stoler og el jus stoler. men den må lettes framme og totalt for at den skal gå innenfor min 520i vekt. det er mulig i teorien det skal gå akkurat på kiloen for å få det godkjent. men å legge ut så mye penger på å lette den er lite fristende. derfor! er det noen av dere som har en e39 535i med manuel gir? og om så. hvor mye veier den på front akslingen, og hvor mye veier den totalt, og hvor mye på bak akslingen. (er det med skin/el-jus stoler eller uten) bilen må være tom! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
halsen89 Skrevet August 27, 2009 Share Skrevet August 27, 2009 bare å ringe noen med den bilen det, å få dem til å se i vognkortet! Jeg har nemlig sjekka dette på min 520I, jeg tenkte å bygge om til 540I, og det ble da en vektforskjell på cirka 150kg, noe som er MYE vekt å klare å spare! så vis du jukser med bensinmålern og klarer å få fjerna ett sete.. så er du jo nesten i mål! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Danse Skrevet August 27, 2009 Share Skrevet August 27, 2009 Har en 540ia og den veier 1680 mener eg å huske. Tror ikke den er noe tyngre enn 535ia v8. Kan i så fall ikke være mange kg. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
MPowered Skrevet August 27, 2009 Share Skrevet August 27, 2009 Hva veier 520i'en og hvor stor maksvekt har den? Mulig du må ned på antall passasjerer for å få det til å gå Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Airwalker Skrevet August 27, 2009 Forfatter Share Skrevet August 27, 2009 det er 1945kg :E 960 fram, bak klarer den seg. det er snakk om å lette den 60kg, da jeg veiet den med automat gir og fult utstyr i. og det var med personer. 130kg ca over total vekt >_< Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Airwalker Skrevet August 27, 2009 Forfatter Share Skrevet August 27, 2009 60kg framme altså, de setene er vel 20kg? de ut gjorde en person bak til sammen, vekk med air condition, carb panser, m5 carbon front, ja osv osv, det blir dyrt. plan b her nå er å bare finne en 528, jobben blir lettere, men v8 frister Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå