lierbimmer Skrevet August 27, 2009 Share Skrevet August 27, 2009 Hei sliter nå litt etter eukontroll(med masse feil) på min e34 93mod noen som vet hvor parklysene skal sitte på disse? det er ingen parklys i verken langlys eller kjørelys. vet at det skal sitte parklys i de norske bilene i langlyset, men ikke på mine lykter(ihvertfall på den jeg så på huggeren) bryteren er jo der inne i bilen. jeg kan jo alltids sette inn lykter fra en norsk bil, men noen som vet om det ligger klart rele og kabler? eller tror dere jeg må legge opp rele og kabling selv? håper noen kan hjelpe meg litt med disse spørsmålene. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Sir Hofstad Skrevet August 27, 2009 Share Skrevet August 27, 2009 Vil tro du har det liggende klart. Men du finner seriøst ikke parklysfeste? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Kai-P. Skrevet August 27, 2009 Share Skrevet August 27, 2009 Heisliter nå litt etter eukontroll(med masse feil) på min e34 93mod noen som vet hvor parklysene skal sitte på disse? det er ingen parklys i verken langlys eller kjørelys. vet at det skal sitte parklys i de norske bilene i langlyset, men ikke på mine lykter(ihvertfall på den jeg så på huggeren) bryteren er jo der inne i bilen. jeg kan jo alltids sette inn lykter fra en norsk bil, men noen som vet om det ligger klart rele og kabler? eller tror dere jeg må legge opp rele og kabling selv? håper noen kan hjelpe meg litt med disse spørsmålene. På E34 sitter parklys i toppen av nærlysene, altså de ytterste lyktene.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
lierbimmer Skrevet August 27, 2009 Forfatter Share Skrevet August 27, 2009 nix. var dårlig med hull/fester inn i lyktene til parklys, noe det var på en annen bil jeg tittet på. jeg får sjekke om det ligger kabler klart og bytte til lykter med parklys og i hværstefall dra på biltema og kjøpe et rele, en sikring og noen kabler og strekke fra bryteren inne i bilen. de tyske bilene har jo heller ikke blinklys på forskjermene så kan jo ligge litt der(nå har min blinkers på skjermene, med dette kan jo være ettermontert).. men rart den har gått gjennom EU i alle år da. takk for svar:) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Kai-P. Skrevet August 27, 2009 Share Skrevet August 27, 2009 Du har ikke mulighet til å ta et bilde av lyktene dine? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
kbteknik Skrevet August 27, 2009 Share Skrevet August 27, 2009 har hentet en del e34 fra tyskland og alle har hatt parklys sitter helt oppe under metallet Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
stfoer Skrevet August 28, 2009 Share Skrevet August 28, 2009 nix. var dårlig med hull/fester inn i lyktene til parklys, noe det var på en annen bil jeg tittet på.jeg får sjekke om det ligger kabler klart og bytte til lykter med parklys og i hværstefall dra på biltema og kjøpe et rele, en sikring og noen kabler og strekke fra bryteren inne i bilen. de tyske bilene har jo heller ikke blinklys på forskjermene så kan jo ligge litt der(nå har min blinkers på skjermene, med dette kan jo være ettermontert).. men rart den har gått gjennom EU i alle år da. takk for svar:) Del no 7 er pæreholderen til parklys. Kanskje de er tatt vekk av en eller annen grunn. Det er ikke så lett å se hullet til disse når lyktene står i, sitter øverst oppe. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
lierbimmer Skrevet August 28, 2009 Forfatter Share Skrevet August 28, 2009 Hei tusen takk. skal sjekke når jeg kommer hjem fra jobb. skal også få opp noen bilder Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Sir Hofstad Skrevet August 28, 2009 Share Skrevet August 28, 2009 Min er også import uten blinklys på skjermer, men med parklys. Kan ikke huske noe delenr på lykt uten parklys, og mener kravene i feks Tyskland til parklys er der. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
lierbimmer Skrevet August 28, 2009 Forfatter Share Skrevet August 28, 2009 tusen takk gutta!! spesielt til stfoer med de fine bildene .. føler meg ganske dum nå .. var sikker på at "nr 7" var justering til lyktene bare. sjekket også på den bilen jeg så.. det var vist en lyktemod på langlysa jeg trodde var parklys:P skal laste opp bilde og vise dere modden senere. takk igjen til alle Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå