Gå til innhold

parklys e34 tyskimport


lierbimmer
 Share

Anbefalte innlegg

Hei

sliter nå litt etter eukontroll(med masse feil) på min e34 93mod

noen som vet hvor parklysene skal sitte på disse?

det er ingen parklys i verken langlys eller kjørelys.

vet at det skal sitte parklys i de norske bilene i langlyset, men ikke på mine lykter(ihvertfall på den jeg så på huggeren)

bryteren er jo der inne i bilen.

jeg kan jo alltids sette inn lykter fra en norsk bil, men noen som vet om det ligger klart rele og kabler? eller tror dere jeg må legge opp rele og kabling selv?

håper noen kan hjelpe meg litt med disse spørsmålene. :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei

sliter nå litt etter eukontroll(med masse feil) på min e34 93mod

noen som vet hvor parklysene skal sitte på disse?

det er ingen parklys i verken langlys eller kjørelys.

vet at det skal sitte parklys i de norske bilene i langlyset, men ikke på mine lykter(ihvertfall på den jeg så på huggeren)

bryteren er jo der inne i bilen.

jeg kan jo alltids sette inn lykter fra en norsk bil, men noen som vet om det ligger klart rele og kabler? eller tror dere jeg må legge opp rele og kabling selv?

håper noen kan hjelpe meg litt med disse spørsmålene. :)

På E34 sitter parklys i toppen av nærlysene, altså de ytterste lyktene..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

nix. var dårlig med hull/fester inn i lyktene til parklys, noe det var på en annen bil jeg tittet på.

jeg får sjekke om det ligger kabler klart og bytte til lykter med parklys og i hværstefall dra på biltema og kjøpe et rele, en sikring og noen kabler og strekke fra bryteren inne i bilen.

de tyske bilene har jo heller ikke blinklys på forskjermene så kan jo ligge litt der(nå har min blinkers på skjermene, med dette kan jo være ettermontert).. men rart den har gått gjennom EU i alle år da.

takk for svar:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

nix. var dårlig med hull/fester inn i lyktene til parklys, noe det var på en annen bil jeg tittet på.

jeg får sjekke om det ligger kabler klart og bytte til lykter med parklys og i hværstefall dra på biltema og kjøpe et rele, en sikring og noen kabler og strekke fra bryteren inne i bilen.

de tyske bilene har jo heller ikke blinklys på forskjermene så kan jo ligge litt der(nå har min blinkers på skjermene, med dette kan jo være ettermontert).. men rart den har gått gjennom EU i alle år da.

takk for svar:)

Del no 7 er pæreholderen til parklys. Kanskje de er tatt vekk av en eller annen grunn. Det er ikke så lett å se hullet til disse når lyktene står i, sitter øverst oppe.

e8iuaa0pl6ugiufvi6dk.png

Lenke til kommentar
Del på andre sider

tusen takk gutta!!

spesielt til stfoer med de fine bildene :D ..

føler meg ganske dum nå :oops: .. var sikker på at "nr 7" var justering til lyktene bare.

sjekket også på den bilen jeg så.. det var vist en lyktemod på langlysa jeg trodde var parklys:P

skal laste opp bilde og vise dere modden senere.

takk igjen til alle

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
 Share

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...