nilsht Skrevet August 27, 2009 Share Skrevet August 27, 2009 Jeg har en E91 med Radio Professional hvor jeg vil oppgradere høyttalerne og subwooferne og få installert en forsterker. Jeg har sett på Blaupunkt-forsterkeren som er PlugNPlay, men jeg tror jeg trenger hjelp til å montere dette. Noen her som har erfaring og kunne tenke seg å tjene noen kroner? Eller noen som har et firma å anbefale i Oslo-området som har erfaring med E90/E91? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
miata Skrevet August 28, 2009 Share Skrevet August 28, 2009 http://www.mamut.net/dynabel/subdet861.htm Vet ikke hva som sitter der originalt. Men tror disse er oppgraderinger. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
nilsht Skrevet August 28, 2009 Forfatter Share Skrevet August 28, 2009 Det er meget mulig de høyttalerne passer, men jeg trenger fremdeles noen til å montere dem. Noen som vet om hvem som kan gjøre dette, ikke bare selge utstyret? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
eirik845 Skrevet August 28, 2009 Share Skrevet August 28, 2009 i oslo gjør audioart sånt... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Audio-art Skrevet September 1, 2009 Share Skrevet September 1, 2009 Jeg har en E91 med Radio Professional hvor jeg vil oppgradere høyttalerne og subwooferne og få installert en forsterker. Jeg har sett på Blaupunkt-forsterkeren som er PlugNPlay, men jeg tror jeg trenger hjelp til å montere dette. Noen her som har erfaring og kunne tenke seg å tjene noen kroner? Eller noen som har et firma å anbefale i Oslo-området som har erfaring med E90/E91? Dette fikser vi. Bare stikk en tur nedom i Haslevangen 47. (PS ny vei hit, pga bygging av ny ringvei, men det er skiltet) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå