Shaunphoto Skrevet August 28, 2009 Share Skrevet August 28, 2009 Håper det faller i smak Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Ad|oS Skrevet August 28, 2009 Share Skrevet August 28, 2009 Meget meget pent M-tech med M3 felger slå aldri feil Din bil? I såfall, få bilen enda litt lavere, og gi listene litt ekstra pleie hehe Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Spinx Skrevet August 28, 2009 Share Skrevet August 28, 2009 Tøffe bilder av en tøff bil:P Gøy og se at noen gidder og ta av skiltene når de skal ta skikkelig bilder;) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Shaunphoto Skrevet August 28, 2009 Forfatter Share Skrevet August 28, 2009 Meget meget pent M-tech med M3 felger slå aldri feilDin bil? I såfall, få bilen enda litt lavere, og gi listene litt ekstra pleie hehe Det er knut-o sin bil, jeg står bare for bildene Men bilen skal lavere det er egentlig splitters på fangeren, men disse gikk føyka da det ble gjort veiarbeid hjemme hos han Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
EirikL Skrevet August 28, 2009 Share Skrevet August 28, 2009 Skikkelig pen bil og fine bilder. Synes egentlig at senken er ganske så perfekt. Men så har jeg begynt å helle mer mot kjørbarhet enn mot stuk. Begynner å bli gammal Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
knut-o Skrevet August 31, 2009 Share Skrevet August 31, 2009 Se her ja! Ble utrolig bra bilder jeg er ikke helt fornøyd med høyden jeg heller, så skal i innkjøp av coilovers, nye felger og ny leppe. Da tror jeg det kan bli bra Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Reintz Skrevet August 31, 2009 Share Skrevet August 31, 2009 Si ifra neste gang dere skal ut å ta noen bilder a Oskar, så slenger jeg meg på! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
knut-o Skrevet August 31, 2009 Share Skrevet August 31, 2009 yess, det skal jeg gjøre, men da må senke bilen din først Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
bmwe_e36 Skrevet August 31, 2009 Share Skrevet August 31, 2009 Utrolig fin Is:D Det gjorde seg med større bremser på bilen, syns jeg Men mangler en ting på den, og det er sidskjørta;) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå