KarenMarie Skrevet August 29, 2009 Forfatter Skrevet August 29, 2009 Har nok startsperre :S har blitt skiftet tidligere å den ..
AlXz Skrevet August 29, 2009 Skrevet August 29, 2009 Ser det på nøkkelen også.. Bilde av nøkkel/tenningslås osv?
KarenMarie Skrevet August 31, 2009 Forfatter Skrevet August 31, 2009 Dette er da bosch nr på hjerna.. Noen som har liggende ??¨ Skulle vell gjerne hatt desse delene fra samme hjerne også :
KarenMarie Skrevet August 31, 2009 Forfatter Skrevet August 31, 2009 Skulle hatt nøkkelen å. Altså: - Hjerne -Startsperreboks -Ring for startsperre -Nøkkel til startsperra
AlXz Skrevet August 31, 2009 Skrevet August 31, 2009 Ring for startsperre og den lille boksen som er koblet til denne, skal være uanhengig av de andre komponentene.., så denne skal ikke trenge komme fra samme bil..
KarenMarie Skrevet August 31, 2009 Forfatter Skrevet August 31, 2009 Hm..en del ulike svar nå alt jeg vet er at hjerna må skiftes. Kan jeg skifte bare dn? Eller må jeg ha noe mer fra samme bil som hjerna kommer ifra?
KarenMarie Skrevet August 31, 2009 Forfatter Skrevet August 31, 2009 Ring for startsperre og den lille boksen som er koblet til denne, skal være uanhengig av de andre komponentene.., så denne skal ikke trenge komme fra samme bil.. hva med chip i nøkkel? Eneste som er gæli på bilen, er som skrevet tidligere, hjerna. Mn kan jeg skifte dn, uten å måtte skifte noe annet?
AlXz Skrevet September 1, 2009 Skrevet September 1, 2009 Du må ha matchende Hjerne ews boks chip i nøkkel
håkon_w Skrevet September 1, 2009 Skrevet September 1, 2009 Ikke at jeg vet, men jeg tenker BMW verkstedet ikke bytter 3 enheter +r nøkkel om hjernen er ur funksjon. tipper det er så enkelt som å programmere hjernen til ews, kan vel ikke være store kostnaden?
AlXz Skrevet September 1, 2009 Skrevet September 1, 2009 Skal gå å kode om.. Men litt koster det sikkert.. Men om det er billigere, og i det hele tatt noe enkelt å finne de 3 delene fra samme bil over er jo en annen sak..
KarenMarie Skrevet September 1, 2009 Forfatter Skrevet September 1, 2009 hm.. Må jeg på bmw verksted da? Dårlig med det i området skjønner dere.. Så et vanlig går ikke? Så alt som trengst er egentli å bare omprogramere en ny hjerne til 318i 94 mod?
j0lle Skrevet September 1, 2009 Skrevet September 1, 2009 Byttet hjerne på min gamle bil. Fikk tak i en brukt til 800 kroner... Husker ikke hvor mye BMW tok for å programere om, men kosta vell rund tuzenlappen.. Byttet ikke noe annet enn hjerne..
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå