bmwkizn Posted August 28, 2009 Share Posted August 28, 2009 Ønsker og bytte mine 18" felger med ok dekk i noen 17" med vinterdekk da jeg skal ha nye felger til sommern. Felgene er pene uten riper Ta kontakt om du har noe å bytte bort Link to comment Share on other sites More sharing options...
matsn Posted August 28, 2009 Share Posted August 28, 2009 har noen artech 16" med vinterdekk på. ligger link på felger selges om de skulle være av interesse. Link to comment Share on other sites More sharing options...
Tsbusa Posted August 28, 2009 Share Posted August 28, 2009 Har noen OZ 17'' felger med utslitte sommerdekk på... Kan sikkert se om jeg kan finne noen vinterdekk til deg også. Send PM om intresse. Link to comment Share on other sites More sharing options...
bmwkizn Posted August 30, 2009 Author Share Posted August 30, 2009 Har noen OZ 17'' felger med utslitte sommerdekk på... Kan sikkert se om jeg kan finne noen vinterdekk til deg også.Send PM om intresse. PM sendt Link to comment Share on other sites More sharing options...
bmwkizn Posted August 30, 2009 Author Share Posted August 30, 2009 har noen artech 16" med vinterdekk på. ligger link på felger selges om de skulle være av interesse. Beklager Ac look felger er ikke av intresse. Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts