Gå til innhold

Skadet E30 325IX 88' PreFacelift


Stilzkin 86'
 Share

Anbefalte innlegg

Ok.. Har nå omsider bestemt seg for å selge IX'n..

Den var strøken, og sett på som et meget bra eksemplar da jeg kjøpte den for en 2 1/2 år siden. Men så var en maks talentløs og uheldig å ødela Gullet under ètt år senere.. Den har stått siden, u-rørt, bare startet og flyttet litt på i ny og ne.. Bærebrua H. side bak er kverk.

Har skaffet nye skjermer, panser, og frontfanger til bilen etter støtet.. Mangler høyredørene og kanalen, pluss noe metallarbeid på samme side for å få bilen bra.. Ramma skal være hel.. Men dette spiller ingen rolle, da jeg nå selger henne som delebil. Hadde selv planer om å få henne på veien igjen, men den blir bare ståenes. Det blir med en del nytt "snacks".. Kjøpte inn bl.a Ny skinnkåpe og kule til girstanga, Nytt skreddersydd trekk (liksomskinn) i sort, Recaro frontseter, LED-instrumeneter som enda ikke er installert (nytt i eske), M-pedaler (nytt i eske), det følger også med u-brukte/u-lakkerte sideskjørter og bakfanger av noe slags Stylingopplegg.. E-46 look tror jeg det var, Elektriske M3 speil (Ny U-brukt) ++

Selger nå bilen som delebil, + de delene ++ for 10 lapper..

Selv har en nå Ford-prosjekter på gang.. Av de en Orginal 86' mod RS Cosworth som trenger tid og pleie.. Så IX'n må bøte med salg, har ikke tid nok med andre ord.. :)

q9yuxgs95bxqc6z0wczs.jpg

c1oadqcybyap51jgieqa.jpg

acoes77v8tpkofwh1h8z.jpg

yb5rb0eikw8fw1nt70gz.jpg

1oqlvbcjmw71m9d95ulv.jpg

Lenke til kommentar
Del på andre sider

bilder?

Her er noen bilder.. :)

Ble tatt i Juli.. Skulle gjerne tatt noen bedre, men dette er de nyeste en har.. Bor i Stavanger, og bilen er oppi Romsdalen, nermere bestemt Nesset kommune. Skjeldent en er oppafor.

Bør vel også nevne at en satte på nytt Simons effektanlegg på bilen når den var i bruk.. Men dette bør tilpasses bedre rørmessig.. Ble litt hastverk å få det på den kvelden en skulle sette det på.. Sveiset til noen relativt dårlige rørløsninger.. Men mellompotta og bakpotta skal være så god som "Ny", lite brukt i allefall.. x)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

 Share

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...