Stilzkin 86' Skrevet August 28, 2009 Skrevet August 28, 2009 Ok.. Har nå omsider bestemt seg for å selge IX'n.. Den var strøken, og sett på som et meget bra eksemplar da jeg kjøpte den for en 2 1/2 år siden. Men så var en maks talentløs og uheldig å ødela Gullet under ètt år senere.. Den har stått siden, u-rørt, bare startet og flyttet litt på i ny og ne.. Bærebrua H. side bak er kverk. Har skaffet nye skjermer, panser, og frontfanger til bilen etter støtet.. Mangler høyredørene og kanalen, pluss noe metallarbeid på samme side for å få bilen bra.. Ramma skal være hel.. Men dette spiller ingen rolle, da jeg nå selger henne som delebil. Hadde selv planer om å få henne på veien igjen, men den blir bare ståenes. Det blir med en del nytt "snacks".. Kjøpte inn bl.a Ny skinnkåpe og kule til girstanga, Nytt skreddersydd trekk (liksomskinn) i sort, Recaro frontseter, LED-instrumeneter som enda ikke er installert (nytt i eske), M-pedaler (nytt i eske), det følger også med u-brukte/u-lakkerte sideskjørter og bakfanger av noe slags Stylingopplegg.. E-46 look tror jeg det var, Elektriske M3 speil (Ny U-brukt) ++ Selger nå bilen som delebil, + de delene ++ for 10 lapper.. Selv har en nå Ford-prosjekter på gang.. Av de en Orginal 86' mod RS Cosworth som trenger tid og pleie.. Så IX'n må bøte med salg, har ikke tid nok med andre ord.. Tilbudet står åpent, bud av 10 lapper og over mottaes. Det står forresten et 4-5 mnd'er brukt Simons effektanlegg på bilen som er noe gebrokkent tilpasset.. Mellompotta og Bakpotta er så gode som ny, men sveiset på.. Bør kappes og tilpasses på nytt.. (hadde det litt travelt den kvelden..)
Stilzkin 86' Skrevet August 31, 2009 Forfatter Skrevet August 31, 2009 Bounze! Bare for å pressisere litt.. Synd jeg ikke kan være oppafor å ta bilder, da hadde nok dette salget røket nogså fort.. * Interiøret er somsagt skreddersydd, så godt som ubrukt.. * E46-look bakfanger og skjørter, u-brukt, u-lakkert * U-brukt/lakkerte elektriske M3 speil m/adaptere * Chromeringer + Led. Instrumeneter Nye, u-brukt * Bakrutesenker, u/brukt! * Ny M-Tech skinnkule og kåpe * Simons effektanlegg, hvor mellompotte og bakpotte er så gode som Ny * Bilen som den er + noen deler; frontskjermer, panser, frontrute (løs), takluke (tror jeg, husker ikke helt..) Er somsagt ikke oppafor mye lengre.. Ergo selger en det en har.. Bare å bli kvidt for min del.. Her er det mye for 10K Førstemann med 10 lapper!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå