-Anders- Posted August 28, 2009 Share Posted August 28, 2009 Har merket meg flere ganger at kupelyset slår seg på hvis jeg tar opp dørhåndtaket når bilen er låst. Hva i svarte skal dette være godt for? At innbruddstjuver kan se hva som finnes i bilen før de tar ruta di??? Link to comment Share on other sites More sharing options...
Rollerboy Posted August 28, 2009 Share Posted August 28, 2009 Dette er faktisk et tegn på at du har et såkaldt, varmeelement system i døra di. Hold håndtaket oppe 8ca 15 sek) når døren er frosset om vinteren, så tines låsen og dørkarmen opp. Er sånn på min også. Gull på vinteren ! Link to comment Share on other sites More sharing options...
jensemann23 Posted August 28, 2009 Share Posted August 28, 2009 Tines dørkarmen også ? Link to comment Share on other sites More sharing options...
-Anders- Posted August 28, 2009 Author Share Posted August 28, 2009 Jeg har begynt å skru av lyset i kupeen. Dette er jo det mest idiotiske jeg har funnet på denne bilen.. At det er varme i låsen er jo greit nok, men hvorfor vise meg dette gjennom å skru på lys inne i kupeen? Link to comment Share on other sites More sharing options...
BMW ///BJ Posted August 28, 2009 Share Posted August 28, 2009 morsomt samme på min, får teste om det funker til vinteren da hehe Link to comment Share on other sites More sharing options...
Dr_S Posted August 28, 2009 Share Posted August 28, 2009 Tror de fleste coupeer har dette..min 318is hadde også slik. Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts