Olan Posted August 29, 2009 Share Posted August 29, 2009 Ønsker å kjøpe dette til min pre-face e30: - Sportsinteriør - Preface bakfanger - Hattehylle - Klokke (ikke digital) - Preface frontplate (har facelift liggende så kan bytte ved interesse) - Tårnstivere foran/bak - M20b25 motor (helst med kasse, mellomaksel og el. nett) Link to comment Share on other sites More sharing options...
Olan Posted September 12, 2009 Author Share Posted September 12, 2009 opp Link to comment Share on other sites More sharing options...
Olan Posted September 13, 2009 Author Share Posted September 13, 2009 ingen ? Link to comment Share on other sites More sharing options...
Guest Posted September 13, 2009 Share Posted September 13, 2009 Jeg har girkasse og mellomaksling fra m20b25. Link to comment Share on other sites More sharing options...
635csi Posted September 13, 2009 Share Posted September 13, 2009 Mener bestemt jeg har en klokke liggende en plass, men jeg har dessverre ikke noe av de andre delene du ønsker. Ta kontakt likevel ved interesse. Link to comment Share on other sites More sharing options...
Olan Posted September 13, 2009 Author Share Posted September 13, 2009 Jeg har girkasse og mellomaksling fra m20b25. Er hovedsaklig ute etter motor m/ girkasse og mellomaksel Link to comment Share on other sites More sharing options...
JarleGa Posted September 13, 2009 Share Posted September 13, 2009 Har en bil stående. 86. 316/18 baur cab med 325 motor drivverk og understell. selgest i utgangspungtet heil. Men bør hentest på henger da eg skal bruke diff, stoler og ratt selv. Link to comment Share on other sites More sharing options...
Olan Posted September 13, 2009 Author Share Posted September 13, 2009 opp Link to comment Share on other sites More sharing options...
Olan Posted September 14, 2009 Author Share Posted September 14, 2009 opp Link to comment Share on other sites More sharing options...
Olan Posted September 14, 2009 Author Share Posted September 14, 2009 Hast hast! Trenger eksos som passer til 318is motor uten altfor mye modifisering til en billig penge ! Må passe oppi eksos kanalen Link to comment Share on other sites More sharing options...
Olan Posted September 22, 2009 Author Share Posted September 22, 2009 Hast hast! Trenger eksos som passer til 318is motor uten altfor mye modifisering til en billig penge ! Må passe oppi eksos kanalen Link to comment Share on other sites More sharing options...
jorg1s1 Posted September 23, 2009 Share Posted September 23, 2009 Har hattehylle, girkasse (Getrag 260 fra 325), en ganske rusten pre-facelift bakfanger (litt pussing, sparkel og lakk så er den god som ny), og mellomaksel (usikker hvilken modell den er til, skal sjekke senere) om det er interessant. Holder til i Oslo-området. Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts