Paal_e34 Skrevet August 29, 2009 Share Skrevet August 29, 2009 Hei Når jeg var ute å kjørte i går begynte plutselig radio å blinke og lys i speedometer osv å blinke. Alle lys utenfor bilen virket det som funket fint (nærlys, fjernlys, bremselys osv). Satt på batteriet til lading i natt, det viste at det var fult og får ikke starta bilen nå (har ikke prøvd så veldig hardt å fått start på den men). Noen som vet hva som kan være galt? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Paal_e34 Skrevet August 29, 2009 Forfatter Share Skrevet August 29, 2009 Nå startet den plutselig uten problem, tok en kjøretur og alt virket som det skulle. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
paronnen Skrevet August 29, 2009 Share Skrevet August 29, 2009 Uansett vil æ råde dæ til å ta ut Instrumentpanelet og dra av samtlige kontakter som er tilkoblet:Spreye over både HO og HAN kontaktene med 2-26. Dette gjør uansett susen skal du se med tanke på (dårlig kontakt gr Irr) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Paal_e34 Skrevet August 30, 2009 Forfatter Share Skrevet August 30, 2009 Nå skjedde det igjen, virker som den tappes for elektrisitet når man kjører, først virker ikke el vinduer osv så går radio osvosv. men når man dauer den og lar den stå kommer alt dette tilbake etter en god stund. Er vel noe med dynamoen? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Turbo-Tommy Skrevet August 30, 2009 Share Skrevet August 30, 2009 Sjekk om dynamoreimen er stram eller ikke. Hadde et lignende problem på en sierra engang, der reimen slurte ved mye belastning, slik at batteriet ble tømt. Og da gikk vindusviskere osv i slow motion like før bilen dauet helt, og kjørte opp en liten bakke, da den dauet, så slo jeg av langlysene, og så skjøt den fart igjen. Så så lite skal det til. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Paal_e34 Skrevet August 30, 2009 Forfatter Share Skrevet August 30, 2009 men det som er så rart er at batteriet er full ladet når jeg setter på lader... Da tyder det vel kanskje på dårlig kontakt et eller annet sted? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Paal_e34 Skrevet August 30, 2009 Forfatter Share Skrevet August 30, 2009 Virker jo som om det ikke kommer strøm til coil når jeg prøver å starte for starteren går jo rundt Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Paal_e34 Skrevet August 31, 2009 Forfatter Share Skrevet August 31, 2009 Kan det være startsperre som slår inn? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Paal_e34 Skrevet September 1, 2009 Forfatter Share Skrevet September 1, 2009 BUMP Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå