vidarbe Skrevet August 29, 2009 Skrevet August 29, 2009 Hei! Slår jeg av AC (trykker på AC knappen), så går lyden vekk Det er spesielt i nedover bakker at lyden er der, når den "bremser/holder igjen på giret" Noen som har vært borti noe liknende? Takk! Mvh, Vidar
vidarbe Skrevet August 29, 2009 Forfatter Skrevet August 29, 2009 PS! Bilen er en 320D M-sport (2002 modell)
vidarbe Skrevet August 30, 2009 Forfatter Skrevet August 30, 2009 Hei! Vanskelig å forklare, men der er en suselyd som er der konstant. Med en gang jeg slår av AC, så forsvinner den. Mvh, Vidar
vidarbe Skrevet August 31, 2009 Forfatter Skrevet August 31, 2009 Mer info: Testet i dag, og det virket som at lyden forsvant når jeg klutsjet også. Når den henger på giret (i nedoverbakke), så er lyden der. Lyden kan minne om en svak pipelyd, som er der konstant Mvh, Vidar
Dr.NoGood Skrevet August 31, 2009 Skrevet August 31, 2009 Har lignende lyd i AC-en og kanskje spesielt når, som du skriver, bilen henger på gir i nedoverbakker. Jeg har aldri bekymret meg for det og har ingen store planer om å gjøre det heller om ikke noen skulle komme opp med en kjip forklaring her. Børsa mi har gått 200.000 km og jeg har hatt den i 70.000. Bortsett fra turboras og andre småsaker har denne vært en svært bra bil for min del.
Fliid Skrevet August 31, 2009 Skrevet August 31, 2009 Hør etter ulyder fra kompressoren som er påmontert motoren. Kompressor for AC. Kan være snakk om ett påtroppende lagerhavari
Dr.NoGood Skrevet August 31, 2009 Skrevet August 31, 2009 Nice... Kan man i så fall bytte lager eller er det ny kompressor som gjelder?
Fliid Skrevet August 31, 2009 Skrevet August 31, 2009 Det vet jeg ikke, men at man kan bytte lager løst, det er nå ikke utenkelig. Noen med noe fakta rundt dette ?
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå