Gå til innhold

Hvilken vei åpnes Viskos skra bak vifta?


badsha
 Share

Anbefalte innlegg

Du har fått beskrivelse og tips i lange baner nå. Nå må du nesten sette bilen på verksted for å få demontert viskkosen. For beskrivelsene du har fått er jo korrekte og gode.

Men om du ikke gir deg enda, men føler håpet er ute. Så får du gå til innkjøp av denne nøkkelen fra Schmiedmann: http://static.schmiedmann.dk/v3/Product ... 38_big.jpg

takk fliid

jeg vet har fått mye hjelp her, og fulgt alle råd, men ser ut til å hjelpe lite. er noe ved den mutteren at den er skrudd såpass hardt. men men tusen takk for tispet tror jeg tar å kjøper den nøkkelen. da jeg har prøvd det meste;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg pleier å skru fast et patentband (stålband med mange huller i) i to av de 6 mm skruene som holder reimhjulet på vannpumpa. Andre enden fester du bare en tilfeldig plass slik at denne holder reimhjulet fast. Så er det bare å ta frem en 32 mm fastnøkkel (fås kjøpt billig på biltema) og en hammer og smokke til. Gjengene er links. Dvs at du løsner den med å slå mot førersiden på bilen når du står foran.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

skulle spurt meg når du var oppe hos meg så hadde den vært av nå:P

fått løsna camber foringene i bakstillinga?

hehe skulle det ja, men det gjaldt 323n:S

nei har ikek fått tid til å fikse dette enda:( mye styr i livet, men men kommer straks til deg,

btw er d riktig at skrua åpnes samme vei som vifta går rundt??

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
 Share

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...