Melkvik Skrevet August 29, 2009 Skrevet August 29, 2009 Hei! Noen som har tegninger til en hjulbuevals? eller noen som vet hvor man finner dette på nettet? Sikker på att det er flere som sikkert kunne vært intressert i slike tegniner SKRIK UT
mrbatnes Skrevet August 29, 2009 Skrevet August 29, 2009 er vel ikke noe hokkuspokkus å lage en sånn valse.. finn et bilde så ser du omtrent hvordan den er. å da er det bare å sette i gang å sveise
leif harald Skrevet August 29, 2009 Skrevet August 29, 2009 Søk litt rundt på forumet, var en kar som laget seg en å la ut tegninger
Eivind_MH Skrevet August 29, 2009 Skrevet August 29, 2009 Legger du ut tegningen i denne tåden, hvis du finner den.. ?
Cise Skrevet August 30, 2009 Skrevet August 30, 2009 http://www.bimmers.no/viewtopic.php?t=1 ... julbuevals er ikke akkurat tegning men du ser vel hvordan den ser ut ser igunnen temmelig enkel å lage..
Melkvik Skrevet August 30, 2009 Forfatter Skrevet August 30, 2009 Hmm ser det ja, tror jeg skal prøve å lage meg en vals, kan lage tegninger hvis jeg gjør det:)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå